min_vet_min

УВФ ЗАПУСТИВ ПРОЄКТ “20 ТИСЯЧ” З МІКРОФІНАНСУВАННЯ ВЕТЕРАНСЬКОГО БІЗНЕСУ

Український ветеранський фонд запустив проєкт з мікрофінансування ветеранського бізнесу. Сума виплати  — до  20 000 гривень. 

 Відтепер ветерани, члени їхніх сімей, родини загиблих учасників бойових дій, які стали внутрішньо переміщеними особами і мають підтвердження цього статусу, зможуть отримати грошове відшкодування на закуплені товари, необхідні для власної справи.  

Загалом на підтримку власної справи ветеранів та їхніх родин в Українському ветеранському фонді передбачена сума у 10 мільйонів гривень на близько 500 заявок, але паралельно розпочато фандрейзинг, аби підтримати якомога більше бізнесів. 

“Отримати фінансову допомогу можна, якщо людина вже щось придбала з засобів свого виробництва чи підприємництва там, куди вона переселилася з 24 лютого цього року. Цими коштами вона зможе компенсувати витрати повністю чи частково. Це буде робитися з тих коштів, які держава заклала на 2022 рік на роботу Фонду, а це — 10 млн гривень. Також ми розпочали фандрейзинг серед міжнародних партнерів, щоб поповнювати ресурси Фонду. Це важливий сигнал для ветеранів, що їхні родини потрібні державі, що вони у фокусі уваги і для них робляться важливі кроки. Може поки і не глобальні, бо більшість бюджету розподілена зараз на сектор безпеки і оборони, але це додаткова підтримка родин, які беруть на себе ведення справ, доки ветерани стали на захист країни”, – каже виконавча директорка Фонду Наталія Калмикова.

Щоб отримати одноразову фінансову підтримку, потрібно:

  1. Зібрати пакет необхідних документів, а саме: паспорт, довідку ВПО, виписка чи витяг з ЄДР про ФОП чи самозайняту особу, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, документи, що підтверджують покупку після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів.
  2. Надіслати свою заявку з документами через аплікаційну форму на сайті в розділі мікрофінансування бізнесу — https://veteranfund.com.ua/ 
  3. Отримати відповідь від Фонду — після перевірки пакету документів.
  4. Після схвалення — отримати кошти.

Наголошуємо, що заявники мають відповідати одразу трьом критеріям:

1. Ветеран чи член родини ветерана.

2. ФОП чи самозайнята особа.

3. Внутрішньо переміщені особи.

4. Чек або інший документ, що підтверджує витрати на ведення діяльності після 24.03.2022. Важливо, щоб витрати (товар)  відповідали КВЕДам ФОПа.

Люди, які правильно заповнять заявку, завантажать увесь пакет документів разом із чеками на покупку або видатковою накладною, зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів. Заявки приймаються до завершення воєнного стану.