Основні обов’язки:
- консультації щодо оформлення документів, які пов’язані з ветеранами, військовослужбовцями та членами їх родин
- юридична допомога у вирішенні конфліктних ситуацій
- надання розʼяснень та консультацій щодо прав та обов‘язків
військовослужбовців, ветеранів і членів їх родин - вивчення та аналіз законодавства у сфері безпеки та оборони, пов’язаного з вищезазначеними питаннями
- юридичні консультації щодо суміжних питань
Досвід та знання:
- вища юридична освіта
- відмінні аналітичні навички
- бажано обізнаність у сфері військового права
Особисті якості:
- відповідальність, багатозадачність, стресостійкість
- здатність швидко вчитися та працювати з великими обсягами інформації
- здатність проявляти емпатію
- мотивація та допитливість
- повага до принципів верховенства права та демократії, дотримання
цінностей міжнародного антикорупційного руху Transparency
International: прозорість, підзвітність, доброчесність, солідарність,
сміливість
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: “Провідний фахівець/фахівчиня Юридичного відділу.”.
Основні обов’язки:
- консультації щодо оформлення документів, які пов’язані з ветеранами, військовослужбовцями та членами їх родин
- юридична допомога у вирішенні конфліктних ситуацій
- надання розʼяснень та консультацій щодо прав та обов‘язків
військовослужбовців, ветеранів і членів їх родин - вивчення та аналіз законодавства у сфері безпеки та оборони, пов’язаного з вищезазначеними питаннями
- юридичні консультації щодо суміжних питань
Досвід та знання:
- вища юридична освіта
- відмінні аналітичні навички
- бажано обізнаність у сфері військового права
Особисті якості:
- відповідальність, багатозадачність, стресостійкість
- здатність швидко вчитися та працювати з великими обсягами інформації
- здатність проявляти емпатію
- мотивація та допитливість
- повага до принципів верховенства права та демократії, дотримання
цінностей міжнародного антикорупційного руху Transparency
International: прозорість, підзвітність, доброчесність, солідарність,
сміливість
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: “Провідний фахівець/фахівчиня Юридичного відділу.”.
Основні обов’язки:
- підготовка тендерних документацій
- підготовка протоколів уповноваженої особи
- підготовка та укладання договорів про закупівлю
- облік майна установи в програмі, проведення документів переміщення, передачі, списання майна
- підготовка управлінської звітності по використанню коштів державного бюджету установою
- підготовка планів роботи відділу в частині використання бюджетних коштів
- аналіз форм фінансової, бюджетної, податкової звітності та підготовка інформації для подання звітів до ДКСУ, ДПС, Міністерств
- супровід закупівель товарів, робіт та послуг
- підготовка презентацій фінансової діяльності відділу
- проведення кваліфікації учасників в тендерах
- узгодження з внутрішніми замовниками технічних специфікацій до закупівель
- розробка положень, порядків здійснення закупівель, використання майна, формування звітів
- підготовка аналітичних довідок, висновків
Основні вимоги:
- вища освіта за напрямком облік, аудит, фінанси (бажано)
- досвід роботи від 2-х років
- знання положень бухгалтерського обліку в бюджетній сфері
- розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
- знання законодавчих актів, постанов, наказів, методичних та нормативних матеріалів з організації бухгалтерського обліку основних фондів та складання звітності на даній ділянці;
- знання форм та методів бухгалтерського обліку на підприємстві та/або бюджетній установі;
- знання планів і кореспонденції рахунків, зокрема, з обліку основних фондів;
- знання правил організації документообігу на даній ділянці бухгалтерського обліку;
- знання порядку документального оформлення і відображення на рахунках бухгалтерського обліку оцінки амортизації, відновлення і вибуття основних засобів;
- знання методів економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства;
- знання правил експлуатації обчислювальної техніки, програмного забезпечення;
- досвід роботи із системами "ІС Про", "Облік бюджетної установи" та "АСКОД Веб" буде перевагою
Умови роботи:
- робота в центрі м. Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Провідний фахівець/фахівчиня Відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (бухгалтер з функціями закупівельника)»
Основні обов’язки:
- проведення аналітичної та науково-дослідної роботи у сфері розвитку ветеранських спільнот, ветеранського бізнесу, соціальних та благодійних проєктів у сфері допомоги ветеранам, ефективності державних, місцевих, міжнародних, неурядових програм реабілітації та реінтеграції ветеранів, соціального та економічного становища ветеранів;
- організація та забезпечення проведення семінарів, конференцій, круглих столів та інших освітніх заходів;
- розроблення навчальних програм та забезпечення ефективної комунікації зі стейкхолдерами та представниками ветеранських спільнот;
- проведення навчальних вебінарів;
- у межах своїх обов’язків, здійснення аналітичних операцій, підготовка необхідних відгуків, оглядів, висновків та зібраних аналітичних матеріалів з питань виконуваної роботи, необхідної для ефективної діяльності Фонду;
- забезпечення створення та ведення необхідних баз даних
Основні вимоги:
- вища освіта (у сфері політології, економіки, соціології, державного управління буде перевагою);
- високі аналітичні та комунікаційні здібності;
- досвід у написанні аналітичних матеріалів (наявність якісного аналітичного продукту – статей, аналітичних документів буде перевагою);
- досвід проведення аналітичних досліджень та написання аналітичних звітів;
- знання методів управління проєктами;
- розуміння потреб ветеранської спільноти;
- знання документообігу та діловодства;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння англійською мовою (рівень Intermediate і вище буде перевагою);
- вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати;
- відповідальність, ініціативність, чесність, уважність, мультизадачність, командна робота, стресостійкість, готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент;
- комунікабельність, критичне мислення, емоційна стабільність, орієнтація на результат;
- впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet тощо (досвід роботи з CRM системами буде перевагою)
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: “Провідний фахівець/фахівчиня Відділу навчально-аналітичної роботи”.
Основні обов’язки:
- здійснення загального керівництва відділом комунікацій та проєктами Фонду;
- реалізація комунікаційної стратегії Фонду;
- розробка та забезпечення виконання комунікаційних планів;
- координація та контроль підготовки медійних матеріалів (пресрелізи, колонки, аналітичні статті, тези для виступів, спецпроєкти, пости для соціальних мереж і наповнення сайту, тощо);
- побудова і розширення медіапартнерств;
- планування та відповідальність за проведення публічних PR-заходів Фонду;
- оцінка ефективності комунікаційних активностей, моніторинг та аналіз результатів;
- комунікація з лідерами громадської думки, блогерами, робота з експертами та спікерами всіх напрямків діяльності;
- пошук рішень у разі кризових комунікацій;
- участь в організації заходів
Основні вимоги:
- вища освіта (сфера менеджменту та управління, журналістика, філологія);
- знання державної мови, сучасного документообігу та діловодства;
- управлінський досвід та досвід керування проєктами від 2-х років;
- вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати;
- ініціативність, активна життєва позиція, навички планування, моніторингу та пріоритезації завдань, командна робота;
- аналітичні навички (досвід роботи з аналітикою буде перевагою);
- відповідальність, чесність, уважність, мультизадачність, стресостійкість, емпатія;
- готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент;
- впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet, тощо
- досвід роботи з ветеранською спільнотою буде перевагою.
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа «Керівник/керівниця Відділу з комунікацій».
Основні обов’язки:
- координація роботи з агентствами з підбору персоналу
- участь в автоматизації HR-процесів, адміністрування корпоративної HR-системи
- адаптація нових співробітників, оновлення програми адаптації новачків
- супровід змін в організаційній структурі компанії, в тому числі ротацій персоналу
- проведення регулярних one-to-one-зустрічей з працівниками, оцінка ризиків утримання
- організація повного циклу оцінки персоналу, участь в оновленні системи оцінки персоналу
- організація заходів з навчання та розвитку персоналу
- написання внутрішніх комунікацій для корпоративних каналів
Основні вимоги:
- вища освіта
- досвід роботи на посаді фахівця/менеджера з персоналу
- експертиза в пошуку та відборі персоналу
- експертиза в проведенні адаптації новачків, супроводі ротацій та звільнень
- експертиза в одній з дисциплін: оцінка персоналу, навчання та розвиток, компенсації та пільги
- знання трудового законодавства України
- вміння писати легкі для читання внутрішні повідомлення
- проактивність, здатність керувати комплексом задач із дотриманням дедлайнів
- презентаційні навички
- емпатія, критичне мислення
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на: info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Провідний фахівець/фахівчиня Відділу управління персоналом (HR менеджер)».
Основні обов’язки:
- комунікація з дипломатичною спільнотою, неурядовими організаціями, інститутами громадського суспільства, органами державної влади та місцевого самоврядування;
- участь у міжнародних, дипломатичних, державних заходах, переговорах з регіональними та міжнародними партнерами;
- переклад, написання ділових листів, тез для розмови та зауважень для використання в публічних презентаціях та/або приватних ситуаціях для комунікації з міжнародними та регіональними партнерами;
- підготовка, розробка та переклад презентацій;
- супровід та допомога з організацією регіональних та міжнародних програм, заходів та проектів;
- підтримка зв’язку із регіональними та міжнародними партнерами, контроль прогресу узгоджених проектів;
- ведення бази контактів ветеранських організацій та спілок, кооперування з ними у проведенні спільних заходів, обговорень та консультацій;
- інформування та висвітлення програм та проектів на міжнародному та регіональному рівнях;
- підготовка звітів у межах сфери відповідальності
Основні вимоги:
- вища освіта за напрямком
- бажано досвід роботи від 2-х років
- знання ділової української мови
- професійне вільне володіння розмовною та письмовою англійською мовою
- розуміння принципів та правил сучасного документообігу
- високий рівень відповідальності, ініціативність, активна життєва позиція
Умови роботи:
- робота в центрі м. Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Фахівець І категорії/фахівчиня І категорії Відділу організаційного розвитку та міжнародних і регіональних зв’язків»