Провідний фахівець/фахівчиня юридичного відділу до Українського ветеранського фонду
Основні обов’язки:
- Здійснення правового забезпечення господарської діяльності Фонду.
- Участь у розробці проєктів господарських договорів (контрактів), колективного договору, внутрішніх документів Фонду, забезпечення їх належного оформлення та виконання.
- Забезпечення юридичного супроводу проєктів Фонду та/або його партнерів.
- Забезпечення юридичного супроводу під час перевірок контролюючими органами господарської діяльності Фонду.
- Представництво інтересів Фонду в судах, правоохоронних органах, а також інших органах державної влади, в підприємствах, установах, організаціях під час розгляду правових питань і спорів, пов’язаних із діяльністю Фонду.
- Складення і пред’явлення претензій при неякісному виконанню контрагентами умов договорів (контрактів), участь у претензійній роботі, контроль виконання Фондом претензій контрагентів.
Обов‘язкові вимоги:
- Знання Конституції України, законів, постанов, указів, розпоряджень та інших нормативно-правові актів органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності Українського ветеранського фонду, бюджетних установ, нормативно-правових актів, що стосуються його сфери діяльності.
- Практичні знання цивільного, господарського, трудового, корпоративного, та податкового законодавства України.
- Порядок укладення та оформлення договорів.
- Досвід роботи у сфері представництва інтересів у судах.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст.
- Досвід роботи – від 1 (одного) років.
Умови роботи:
– місто Київ
– повний робочий день
– робота у новоствореній структурі
– дружня команда, що працює на результат
– можливість професійного зростання та постійний розвиток
– офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Провідний фахівець юридичного відділу до Українського ветеранського фонду”
Провідний фахівець/фахівчиня з фандрайзингу
Шукаємо фахівця/фахівчиню з фандрайзингу до Українського ветеранського фонду
Основні обов’язки:
– розробка стратегії та плану з фандрайзингу на статутну діяльність фонду від бізнесу, урядових
та неурядових організацій (в т.ч. міжнародних)
– організація, контроль та звітування щодо фандрейзингових активностей
– розвиток та підтримка зв’язків із партнерами, донорами та спільнотами бенефіціарів
– розвиток партнерських мереж
– консультування з питань фандрейзингу в межах компетенцій УВФ
– розробка інноваційних програм та проєктів фонду у галузі фандрейзингу
– участь у навчальних заходах/програмах з фандрейзингу від фонду
Основні вимоги:
– вища освіта
– релевантний досвід роботи, що підтверджується проєктами, фандрейзинг для яких було здійснено
– розуміння цінностей фонду, його команди та бенефіціарів – ветеранів
– досвід роботи на держслужбі буде перевагою
Умови роботи:
– місто Київ
– повний робочий день
– робота у новоствореній структурі
– дружня команда, що працює на результат
– можливість професійного зростання та постійний розвиток
– офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП
Тестове завдання:
Запропонувати фандрейзингову активність у галузі реабілітації/реінтеграції ветеранів, яку можна буде передати ветеранській спілці/ГО
CV та виконане тестове завдання надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Провідний фахівець/фахівчиня з фандрайзингу до Українського ветеранського фонду”
Аудитор/Аудиторка
Шукаємо аудитора/аудиторку до Українського ветеранського фонду
Основні обов’язки:
- забезпечення ефективного функціонування внутрішнього контролю в установі;
- ідентифікація ризиків та їхній вплив на здатність установи виконувати завдання і функції для досягнення нею мети та стратегічних цілей;
- впровадження способів реагування на ризики;
- оцінка ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах, ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання, завдань
- аудит проєктів відповідно до пріоритетних напрямів діяльності Фонду.
Обов‘язкові вимоги:
- знання законодавства з внутрішнього аудиту та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи
- знати систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю
- розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
- знання засобів комунікацій та зв’язку, правила роботи з комп’ютером та відповідним програмним забезпеченням
Кваліфікаційні вимоги:
Вища профільна освіта (облік, аудит, фінанси)
Обов’язковий досвід роботи за фахом не менше 2 років
Умови роботи:
- робота у новоствореній установі в центрі Києва
- повний робочий день
- офіційне працевлаштування
- вчасна виплата заробітної плати
- професійне зростання та постійний розвиток
- соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Аудитор”
Проектний менеджер/менеджерка
Основні обов’язки:
- формувати та наповнювати реєстри даних – проєктних заявок
- здійснювати технічну оцінку аплікаційних пакетів, які надійшли на конкурс проєктів
- формування інструкцій для користувачів та їх технічний супровід по роботі з платформою Фонду
- забезпечувати супровід проєктів, комунікацію з отримувачами фінансової підтримки від Фонду
- проводити моніторинг виконання проєктів
- приймати звітність про виконання проєкту, забезпечувати її аналіз та оцінку
- розвивати конкурсні програми Фонду, участь у розробці та оптимізації процесів управління проєктами
Основні вимоги:
- вища освіта (сфера менеджменту та управління буде перевагою)
- знання державної мови
- досвід роботи у проектах від 2 років
- знання документообігу та діловодства
- вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати
- навички планування, моніторингу та пріоритезації завдань
- аналітичні навички (досвід роботи з аналітикою буде перевагою)
- відповідальність, чесність, уважність, мультизадачність, вміння працювати в команді, стресостійкість, готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент
- високий рівень відповідальності за результат своєї роботи, ініціативність, активна життєва позиція;
- впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint; пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet тощо (досвід роботи з CRM системами буде перевагою)
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Проектний менеджер/менеджерка”
Бухгалтер відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (ДКСУ)
Основні обов’язки:
- отримувати виписки з рахунків установи в органі ДКСУ, відображати дані в регістрах обліку;
- здійснювати перевірку наданих до обліку первинних документів стосовно правильності їх оформлення;
- подавати на реєстрацію до органу ДКСУ реєстрів зобов’язань та фінансових зобов’язань, готувати платіжні документи для їх погашення;
- готувати документи на відкриття/закриття рахунків в органі ДКСУ та зміни до картки зі зразками підписів;
- складати меморіальні ордери;
- формувати для подання в орган ДКСУ фінансову та бюджетну звітності.
Обов‘язкові вимоги:
- знання актів законодавства та нормативних документів щодо казначейського обслуговування бюджетних установ та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи
- розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
- знання засобів комунікацій та зв’язку, правила роботи з комп’ютером та відповідним програмним забезпеченням
- досвід роботи у системі дистанційного обслуговування “Клієнт Казначейства – Казначейство” та системі подачі звітності “Є-звітність” буде перевагою
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища профільна освіта (облік, аудит, фінанси)
- Обов’язковий досвід роботи за фахом не менше 2 років
Умови роботи:
- робота у новоствореній установі в центрі Києва
- повний робочий день
- офіційне працевлаштування
- вчасна виплата заробітної плати
- професійне зростання та постійний розвиток
- соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Бухгалтер відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (ДКСУ)”
Графічний дизайнер/дизайнерка
Основні обов’язки:
- розвиток та систематизація візуального оформлення соціальних мереж Фонду
- створення інфографіки
- розробка та створення презентацій
- дизайн спецпроєктів
- розробка дизайну і айдентики заходів Фонду
- підвищення впізнаваності бренду
Основні вимоги:
- дотримання брендбуку Фонду
- знання і вміння відповідати трендам дизайну
- знання технічних вимог для контенту Facebook, Instagram, Twitter
- дотримання дедлайнів
- досвід співпраці з ветеранською спільнотою буде перевагою
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Графічний дизайнер/дизайнерка”
Фахівець/фахівчиня з персоналу (HR)
Основні обов’язки:
- координація роботи з агентствами по підбору персоналу;
- активна участь в автоматизації HR-процесів та адміністрування корпоративної HR- системи;
- адаптація нових співробітників та оновлення програми адаптації новачків;
- супровід змін в організаційній структурі компанії, в тому числі ротацій персоналу;
- регулярні one to one зустрічі з працівниками та оцінка ризиків утримання;
- організація повного циклу оцінки персоналу (від постановки цілей до оцінки), участь в оновленні системи оцінки персоналу;
- організація заходів з навчання та розвитку персоналу (тренінги, семінари, майстер- класи тощо);
- написання внутрішніх комунікацій для корпоративних каналів.
Основні вимоги:
- вища освіта;
- обов’язковий попередній досвід роботи на посаді фахівця з персоналу, менеджера з персоналу (HR specialist, HR manager, Talent manager);
- експертиза в пошуку та відборі персоналу;
- експертиза в проведенні адаптації новачків, супроводі ротацій та звільнень;
- експертиза в одній із наступних дисциплін: оцінка персоналу, навчання та розвиток, компенсації та пільги;
- знання трудового законодавства України;
- вміння писати легкі для читання внутрішні повідомлення;
- проактивність, здатність керувати комплексом задач із дотриманням термінів виконання, розуміння та поведінка в рамках бізнес-етики, здатність до прояву емпатії та критичного мислення, хороші презентаційні навички.
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Фахівець/фахівчиня з персоналу (HR)”