У його вишиванках одружуються, а захисники замовляють своїм дружинам на подарунок. Їх носять у Франції, США, Польщі, купували в Німеччину для одруження.
Олександр Ткачук — колишній контррозвідник і фахівець із кібербезпеки, а тепер співзасновник бренду Вишиваночка.
З початком вторгнення чоловік разом із дружиною вирішив робити те, що підтримає українську культуру. Вони не мали досвіду у швейній справі, але відкрили цех із пошиття одягу в етностилі.
Раніше ветеран 10 років викривав російських агентів. Дружина працювала вебдизайнером. Знання знадобилось, щоб зараз придумувати візерунки для вишиванок.
24 лютого разом із дружиною пішли на блок-пост поруч із домом. Захищали Київщину від окупантів, поки вони не відійшли.
Олександр втратив роботу виконавчого директора IT-компанії. Сім’я переїхала до Івано-Франківська і заснувала свій бренд вишитого одягу.
Дивна зміна роду діяльності? Зовсім ні. Це теж боротьба за Україну, її ідентичність. Вишитий одяг – це наша історія та культура. Те, що колись знищувала і продовжує це робити росія.
Олександр Ткачук переміг у конкурсі #Варто Українського ветеранського фонду. Разом з дружиною вони придбали швейне обладнання. Також тканину, щоб пошити теплий одяг для військових, а із залишків – маскувальні сітки.
Придбати нове обладнання допоміг Український ветеранський фонд Мінветеранів. А ще тут шитимуть фліски та військову форму.
Чому «Вишиваночка» так полюбилася українцям з усього світу — дивіться в новому відео ШоТам.