Основні обов’язки:
- координація роботи з агентствами з підбору персоналу
- участь в автоматизації HR-процесів, адміністрування корпоративної HR-системи
- адаптація нових співробітників, оновлення програми адаптації новачків
- супровід змін в організаційній структурі компанії, в тому числі ротацій персоналу
- проведення регулярних one-to-one-зустрічей з працівниками, оцінка ризиків утримання
- організація повного циклу оцінки персоналу, участь в оновленні системи оцінки персоналу
- організація заходів з навчання та розвитку персоналу
- написання внутрішніх комунікацій для корпоративних каналів
Основні вимоги:
- вища освіта
- досвід роботи на посаді фахівця/менеджера з персоналу
- експертиза в пошуку та відборі персоналу
- експертиза в проведенні адаптації новачків, супроводі ротацій та звільнень
- експертиза в одній з дисциплін: оцінка персоналу, навчання та розвиток, компенсації та пільги
- знання трудового законодавства України
- вміння писати легкі для читання внутрішні повідомлення
- проактивність, здатність керувати комплексом задач із дотриманням дедлайнів
- презентаційні навички
- емпатія, критичне мислення
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на: info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Провідний фахівець/фахівчиня Відділу управління персоналом (HR менеджер)».