Основні обов’язки:
- здійснення загального керівництва відділом комунікацій та проєктами Фонду;
- реалізація комунікаційної стратегії Фонду;
- розробка та забезпечення виконання комунікаційних планів;
- координація та контроль підготовки медійних матеріалів (пресрелізи, колонки, аналітичні статті, тези для виступів, спецпроєкти, пости для соціальних мереж і наповнення сайту, тощо);
- побудова і розширення медіапартнерств;
- планування та відповідальність за проведення публічних PR-заходів Фонду;
- оцінка ефективності комунікаційних активностей, моніторинг та аналіз результатів;
- комунікація з лідерами громадської думки, блогерами, робота з експертами та спікерами всіх напрямків діяльності;
- пошук рішень у разі кризових комунікацій;
- участь в організації заходів
Основні вимоги:
- вища освіта (сфера менеджменту та управління, журналістика, філологія);
- знання державної мови, сучасного документообігу та діловодства;
- управлінський досвід та досвід керування проєктами від 2-х років;
- вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати;
- ініціативність, активна життєва позиція, навички планування, моніторингу та пріоритезації завдань, командна робота;
- аналітичні навички (досвід роботи з аналітикою буде перевагою);
- відповідальність, чесність, уважність, мультизадачність, стресостійкість, емпатія;
- готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент;
- впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet, тощо
- досвід роботи з ветеранською спільнотою буде перевагою.
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа «Керівник/керівниця Відділу з комунікацій».