Основні обов’язки:
- підготовка тендерних документацій
- підготовка протоколів уповноваженої особи
- підготовка та укладання договорів про закупівлю
- облік майна установи в програмі, проведення документів переміщення, передачі, списання майна
- підготовка управлінської звітності по використанню коштів державного бюджету установою
- підготовка планів роботи відділу в частині використання бюджетних коштів
- аналіз форм фінансової, бюджетної, податкової звітності та підготовка інформації для подання звітів до ДКСУ, ДПС, Міністерств
- супровід закупівель товарів, робіт та послуг
- підготовка презентацій фінансової діяльності відділу
- проведення кваліфікації учасників в тендерах
- узгодження з внутрішніми замовниками технічних специфікацій до закупівель
- розробка положень, порядків здійснення закупівель, використання майна, формування звітів
- підготовка аналітичних довідок, висновків
Основні вимоги:
- вища освіта за напрямком облік, аудит, фінанси (бажано)
- досвід роботи від 2-х років
- знання положень бухгалтерського обліку в бюджетній сфері
- розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
- знання законодавчих актів, постанов, наказів, методичних та нормативних матеріалів з організації бухгалтерського обліку основних фондів та складання звітності на даній ділянці;
- знання форм та методів бухгалтерського обліку на підприємстві та/або бюджетній установі;
- знання планів і кореспонденції рахунків, зокрема, з обліку основних фондів;
- знання правил організації документообігу на даній ділянці бухгалтерського обліку;
- знання порядку документального оформлення і відображення на рахунках бухгалтерського обліку оцінки амортизації, відновлення і вибуття основних засобів;
- знання методів економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства;
- знання правил експлуатації обчислювальної техніки, програмного забезпечення;
- досвід роботи із системами “ІС Про”, “Облік бюджетної установи” та “АСКОД Веб” буде перевагою
Умови роботи:
- робота в центрі м. Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Провідний фахівець/фахівчиня Відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (бухгалтер з функціями закупівельника)»