Сьогодні відбулося соте засідання робочої групи Українського ветеранського фонду з питань здійснення відшкодування витрат за програмою “20 тисяч”.
Ми порахували, скільки заявок уже відшкодували в межах цієї програми з 2022 року, — нарахували 419, а це понад 8 мільйонів гривень!
Тому відповідаємо на найпопулярніші запитання щодо програми “20 тисяч”:
Хто може отримати виплати?
Подавати заявки можуть ветерани, ветеранки, дружина, чоловік, батько, мати, дитина (у тому числі усиновлена) учасника чи учасниці бойових дій, а також загиблих захисників.
Кошти за купівлю яких товарів відшкодовуємо?
Відшкодовуємо до 20 тисяч гривень на купівлю товарів та обладнання для ведення власної справи. Це можуть бути ноутбуки, кавомашини, генератори – будь-який товар, який необхідно придбати для вашого бізнесу.
До прикладу, минулого року ветеран Юрій Грицак, учасник програми відшкодування “20 тисяч”, придбав для свого кафе мурашину ферму, яка стала фішкою його закладу!
Коли чекати виплат?
Після схвалення вашої заявки ви отримаєте відповідний лист на електронну пошту. Виплати здійснюються по мірі надходження асигнувань.
Які документи варто подати для отримання компенсації?
- паспорт заявника з пропискою;
- виписку чи витяг з ЄДР про ФОП чи самозайняту особу;
- документ, що підтверджує статус ветерана: посвідчення УБД, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, посвідчення учасника війни;
- документ, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: свідоцтво про одруження чи свідоцтво про народження дитини;
- документи, що підтверджують покупку після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів (чек або видаткова накладна).
Як можна подати заявку?
Заповніть відповідну форму за посиланням: https://veteranfund.com.ua/projects/20000-2/