min_vet_min

“Бізнесу вигідно наймати ветеранів: їх завтра не мобілізують”, — головні тези з форуму в Бучі щодо працевлаштування ветеранів

Працевлаштування ветеранів: для 39,4% ветеранів, чинних та майбутніх, одна з головних проблем у цивільному житті — труднощі з пошуком роботи. 

Такі дані оприлюднила Руслана Величко-Трифонюк, керівниця Українського ветеранського фонду, під час форуму «Підприємництво без бар’єрів: діалог держави, бізнесу та громадськості», який організував Центр підтримки підприємців Дія.Бізнес у Бучі, 14 травня. 

На заході представники державних інституцій, соціально свідомого бізнесу та неурядових організацій обговорили перешкоди та можливості для працевлаштування ветеранів, щоб синхронізувати свої напрацювання щодо створення можливостей для ведення безбар’єрного підприємництва в Україні.

Головна тема обговорення — створення можливостей для ведення безбарʼєрного підприємництва в Україні, зокрема через впровадження профільних урядових програм, спрямованих на працевлаштування ветеранів, людей з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб.

“Суспільство має подумати, яким чином може забезпечити працевлаштування ветеранів. Якщо мета бізнесу сьогодні — заробити кошти, то мета держави сьогодні — вижити і захистити себе та своїх громадян. Тому коли я чую про податкові преференції для бізнесу, то пропоную поговорити про це пізніше, коли ми пройдемо цю війну й економічно виростемо. Тому що інакше ми не матимемо чим платити зарплати для військових. І це правда, адже у нас обмежені ресурси”, — каже Руслана Величко-Трифонюк, виконуюча обов’язки виконавчого директора Українського ветеранського фонду.

Вона також зазначила, що наразі існує великий розрив між декларативними намірами та реальністю, з якого зіштовхуються ветерани.

“97% роботодавців декларують, що готові взяти ветеранів на роботу. Це результати опитування, яке ми проводили разом із групою “Рейтинг”. Водночас 30% ветеранів шукають роботу. Як можна поєднати ці дані? Це ніби два паралельні світи. У серпні минулого разом із Work.ua, Lobby X ми зверталися до роботодавців, проводили кількісний і якісний аналіз. І зʼясували, що тільки 18% із опитаних роботодавців мають принаймні якийсь онбордінг для ветеранів. Ще один висновок — працівники не сприймають ветеранів, тож треба працювати не лише з ветеранами, а й з працівниками. Тобто це має бути єдиний механізм”, — підкреслила посадовиця. 

Головні тези, які також озвучила спікерка Руслана Величко-Трифонюк:

  • Ми маємо жити реальністю, розуміти, що в країні війна уже 10 років. Сьогодні цією реальністю живуть лише сімʼї ветеранів.
  • Бізнесу вигідно наймати ветеранів: їх завтра не мобілізують. Тому пропоную дивитися з позиції бізнесу. Ветерани — це попит, і бізнес має це використовувати.
  • Про перешкоди, з якими можуть зіткнутися ветерани, повертаючись до цивільного життя: “63,61% теперішніх військових говорять про проблеми з фізичним здоровʼям, нерозуміння з боку суспільства — 63,32%. Це ненормальна ситуація. Тому варто вже починати щось робити. Тому що це і про виживання бізнесу: не буде їх — не буде вас”.

Як приклад якісного й комплексного підходу від бізнесу, посадовиця розповіла про спільний проєкт з Укренерго — програму “Разом”, спрямовану на навчання та працевлаштування ветеранів та членів їхніх родин.

Окрім того, під час форуму організатори також виділили наступні важливі завдання: 

  • ознайомити бізнес з урядовими програмами з працевлаштування ветеранів, людей з інвалідністю та ВПО 
  • обговорити виклики та можливості безбар’єрності на ринку праці
  • перейняти досвід з облаштування безбарʼєрного середовища
  • створити майданчик для нетворкінгу та обговорити роль бізнесу в розвʼязанні соціальних проблем.

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*