Проєкт Українського ветеранського фонду та медіа ШоТам «ВАРТО» потрапив у шортлист премії IAB MIXX Awards у категорії «Найкраще використання партнерського контенту». Це визнаний міжнародний конкурс, де цінуються найбільш надихаюче, креативне та ефективне використання цифрового середовища. А також створення цінності для бренду, компанії чи організації, визначення напрямків подальших змін для інших.
Про це йдеться на сайті конкурсу.
Про проєкт IAB MIXX Awards
Поки військові захищають нашу країну, держава та суспільство піклується про їх та їх родини. У партнерстві з USAID «Економічна підтримка України» та Українським ветеранським фондом ШоТам реалізували проєкт “Варто”. Його мета – підтримати малий та середній бізнес ветеранів і їхніх родин.
В рамках проєкту, ми розповіли 50 історій такого МСБ з різних регіонів, для того щоб мотивувати інших представників ЦА подаватися на гранти від Ветеранського фонду і стартувати/розширювати свою власну справу.
Дізнатися деталі та подивитись відео проєкту можна за посиланням.
Про конкурс
З 2024 року IAB MIXX Awards вперше представлений в Україні завдяки ліцензійній угоді із глобальним IAB і представлений більше ніж 50 конкурсних категорій. Премія визначає стандарти в різних аспектах цифрового простору. Також надає змогу творчих проявів для брендів та команд в цифровому просторі та можливості здобути профільні фестивальні нагороди.
За словами організаторів, премія не просто нагороджує кращі ідеї, але й стає платформою для обміну ідеями та досвідом від лідерів digital-індустрії. Фіналістів і переможців вшанують на вечірці в Києві.