Провідний фахівець/фахівчиня Відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (бухгалтер з функціями закупівельника)

Основні обов’язки:

  • підготовка тендерних документацій
  • підготовка протоколів уповноваженої особи
  • підготовка та укладання договорів про закупівлю
  • облік майна установи в програмі, проведення документів переміщення, передачі, списання майна
  • підготовка управлінської звітності по використанню коштів державного бюджету установою
  • підготовка планів роботи відділу в частині використання бюджетних коштів
  • аналіз форм фінансової, бюджетної, податкової звітності та підготовка інформації для подання звітів до ДКСУ, ДПС, Міністерств
  • супровід закупівель товарів, робіт та послуг
  • підготовка презентацій фінансової діяльності відділу
  • проведення кваліфікації учасників в тендерах
  • узгодження з внутрішніми замовниками технічних специфікацій до закупівель
  • розробка положень, порядків здійснення закупівель, використання майна, формування звітів
  • підготовка аналітичних довідок, висновків

Основні вимоги:

  • вища освіта за напрямком облік, аудит, фінанси (бажано)
  • досвід роботи від 2-х років
  • знання положень бухгалтерського обліку в бюджетній сфері
  • розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
  • знання законодавчих актів, постанов, наказів, методичних та нормативних матеріалів з організації бухгалтерського обліку основних фондів та складання звітності на даній ділянці;
  • знання форм та методів бухгалтерського обліку на підприємстві та/або бюджетній установі;
  • знання планів і кореспонденції рахунків, зокрема, з обліку основних фондів;
  • знання правил організації документообігу на даній ділянці бухгалтерського обліку;
  • знання порядку документального оформлення і відображення на рахунках бухгалтерського обліку оцінки амортизації, відновлення і вибуття основних засобів;
  • знання методів економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства;
  • знання правил експлуатації обчислювальної техніки, програмного забезпечення;
  • досвід роботи із системами "ІС Про", "Облік бюджетної установи" та "АСКОД Веб" буде перевагою

Умови роботи:

  • робота в центрі м. Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Провідний фахівець/фахівчиня Відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (бухгалтер з функціями закупівельника)»

Провідний фахівець/фахівчиня Відділу навчально-аналітичної роботи

Основні обов’язки:

  • проведення аналітичної та науково-дослідної роботи у сфері розвитку ветеранських спільнот, ветеранського бізнесу, соціальних та благодійних проєктів у сфері допомоги ветеранам, ефективності державних, місцевих, міжнародних, неурядових програм реабілітації та реінтеграції ветеранів, соціального та економічного становища ветеранів;
  • організація та забезпечення проведення семінарів, конференцій, круглих столів та інших освітніх заходів;
  • розроблення навчальних програм та забезпечення ефективної комунікації зі стейкхолдерами та представниками ветеранських спільнот;
  • проведення навчальних вебінарів;
  • у межах своїх обов’язків, здійснення аналітичних операцій, підготовка необхідних відгуків, оглядів, висновків  та зібраних аналітичних матеріалів з питань виконуваної роботи, необхідної для ефективної діяльності Фонду;
  • забезпечення створення та ведення необхідних баз даних

Основні вимоги:

  • вища освіта (у сфері політології, економіки, соціології, державного управління буде перевагою);
  • високі аналітичні та комунікаційні здібності;
  • досвід у написанні аналітичних матеріалів (наявність якісного аналітичного продукту – статей, аналітичних документів буде перевагою);
  • досвід проведення аналітичних досліджень та написання аналітичних звітів;
  • знання методів управління проєктами;
  • розуміння потреб ветеранської спільноти;
  • знання документообігу та діловодства;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння англійською мовою (рівень Intermediate і вище буде перевагою);
  • вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати;
  • відповідальність, ініціативність, чесність, уважність, мультизадачність, командна робота, стресостійкість, готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент;
  • комунікабельність, критичне мислення, емоційна стабільність, орієнтація на результат;
  • впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet тощо (досвід роботи з CRM системами буде перевагою)

Умови роботи:

  • місто Київ
  • повний робочий день
  • дружня команда що працює на результат
  • можливість професійного зростання та постійний розвиток
  • офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: “Провідний фахівець/фахівчиня Відділу навчально-аналітичної роботи”.

Керівник/керівниця Відділу з комунікацій

Основні обов’язки:

  • здійснення загального керівництва відділом комунікацій та проєктами Фонду;
  • реалізація комунікаційної стратегії Фонду;
  • розробка та забезпечення виконання комунікаційних планів;
  • координація та контроль підготовки медійних матеріалів (пресрелізи, колонки, аналітичні статті, тези для виступів, спецпроєкти, пости для соціальних мереж і наповнення сайту, тощо);
  • побудова і розширення медіапартнерств;
  • планування та відповідальність за проведення публічних PR-заходів Фонду;
  • оцінка ефективності комунікаційних активностей, моніторинг та аналіз результатів;
  • комунікація з лідерами громадської думки, блогерами, робота з експертами та спікерами всіх напрямків діяльності;
  • пошук рішень у разі кризових комунікацій;
  • участь в організації заходів

Основні вимоги:

  • вища освіта (сфера менеджменту та управління, журналістика, філологія);
  • знання державної мови, сучасного документообігу та діловодства;
  • управлінський досвід та досвід керування проєктами від 2-х років;
  • вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати;
  • ініціативність, активна життєва позиція, навички планування, моніторингу та пріоритезації завдань, командна робота;
  • аналітичні навички (досвід роботи з аналітикою буде перевагою);
  • відповідальність, чесність, уважність, мультизадачність, стресостійкість, емпатія;
  • готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент;
  • впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet, тощо
  • досвід роботи з ветеранською спільнотою буде перевагою.

Умови роботи:

  • місто Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • дружня команда що працює на результат
  • можливість професійного зростання та постійний розвиток
  • офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua  з темою листа «Керівник/керівниця Відділу з комунікацій».

Провідний фахівець/фахівчиня Відділу управління персоналом  (HR менеджер)

Основні обов’язки:

  • координація роботи з агентствами з підбору персоналу
  • участь в автоматизації HR-процесів, адміністрування корпоративної HR-системи
  • адаптація нових співробітників, оновлення програми адаптації новачків
  • супровід змін в організаційній структурі компанії, в тому числі ротацій персоналу
  • проведення регулярних one-to-one-зустрічей з працівниками, оцінка ризиків утримання
  • організація повного циклу оцінки персоналу, участь в оновленні системи оцінки персоналу
  • організація заходів з навчання та розвитку персоналу
  • написання внутрішніх комунікацій для корпоративних каналів

Основні вимоги:

  • вища освіта
  • досвід роботи на посаді фахівця/менеджера з персоналу
  • експертиза в пошуку та відборі персоналу
  • експертиза в проведенні адаптації новачків, супроводі ротацій та звільнень
  • експертиза в одній з дисциплін: оцінка персоналу, навчання та розвиток, компенсації та пільги
  • знання трудового законодавства України
  • вміння писати легкі для читання внутрішні повідомлення
  • проактивність, здатність керувати комплексом задач із дотриманням дедлайнів
  • презентаційні навички
  • емпатія, критичне мислення

Умови роботи:

  • місто Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • дружня команда що працює на результат
  • можливість професійного зростання та постійний розвиток
  • офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV складене українською мовою надсилайте на: info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Провідний фахівець/фахівчиня Відділу управління персоналом (HR менеджер)».

Фахівець І категорії/фахівчиня І категорії Відділу організаційного розвитку та міжнародних і регіональних зв’язків

Основні обов’язки:

  • комунікація з дипломатичною спільнотою, неурядовими організаціями, інститутами громадського суспільства, органами державної влади та місцевого самоврядування;
  • участь у міжнародних, дипломатичних, державних заходах, переговорах з регіональними та міжнародними партнерами;
  • переклад, написання ділових листів, тез для розмови та зауважень для використання в публічних презентаціях та/або приватних ситуаціях для комунікації з міжнародними та регіональними партнерами;
  • підготовка, розробка та переклад презентацій;
  • супровід та допомога з організацією регіональних та міжнародних програм, заходів та проектів;
  • підтримка зв’язку із регіональними та міжнародними партнерами, контроль прогресу узгоджених проектів;
  • ведення бази контактів ветеранських організацій та спілок, кооперування з ними у проведенні спільних заходів, обговорень та консультацій;
  • інформування та висвітлення програм та проектів на міжнародному та регіональному рівнях;
  • підготовка звітів у межах сфери відповідальності

Основні вимоги:

  • вища освіта за напрямком
  • бажано досвід роботи від 2-х років
  • знання ділової української мови
  • професійне вільне володіння розмовною та письмовою англійською мовою
  • розуміння принципів та правил сучасного документообігу
  • високий рівень відповідальності, ініціативність, активна життєва позиція

Умови роботи:

  • робота в центрі м. Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: «Фахівець І категорії/фахівчиня І категорії Відділу організаційного розвитку та міжнародних і регіональних зв’язків»

Сайт працює у тестовому режимі.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати на e-mail:

Банківські реквізити: