min_vet_min

ЗМІСТ

ВСТУП

Наприкінці третього року повномасштабного вторгнення росії в Україну наше суспільство переживає безпрецедентні виклики, спричинені війною, яка змінила звичний спосіб життя, пріоритети та потреби громадян. У цих умовах зростає важливість розуміння соціальних процесів, що впливають на різні категорії населення, зокрема ветеранів/ок, які зіграли ключову роль у захисті України. Ветерани та ветеранки є соціальною категорією, яка зробила найбільший внесок в добробут суспільства у цей кризовий період, і водночас саме їм трапляється величезна кількість викликів на шляху до соціально-економічного добробуту. Дослідження їхніх потреб, викликів та адаптації до нових реалій є не лише питанням соціального значення, але й фундаментом для розробки ефективної державної політики та зміцнення соціальної взаємодії.

МЕТОДОЛОГІЯ

Методологією дослідження є опитування ветеранів та вететранок через анонімну онлайн-форму. Так, Український ветеранський фонд провів шосте онлайн-опитування серед ветеранів/ок, серед яких чинні військовослужбовці/виці та ті, хто вже не несуть службу. Онлайн-опитування ветеранів/ок проводилося у жовтні-листопаді 2024 року, в ньому взяли участь  1025 осіб.

У зв’язку з важкодоступністю респондентів та інформації щодо генеральної сукупності, вимоги до вибірки не встановлювалися. Опитування є нерепрезентативним, проте має на меті відобразити загальну проблематику цільової аудиторії.

В цьому дослідженні під ветеранами російсько-української війни маються на увазі особи, які відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” брали участь в російсько-українській війні та отримали статус учасника бойових дій за пунктами 11, 19-22 статті 6 (розміновувачі, військовослужбовці Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, особи рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції центрального органу виконавчої влади, добровольці) та особи з інвалідністю внаслідок війни, які отримали статус згідно з пунктами 10-15 частини другої статті 7 цього закону (Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захист, 1993 ).

РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНО-ДЕМОГРАФІЧНИЙ ПОРТРЕТ

У цьому розділі описано соціально-демографічні характеристики вибірки опитування. За статевим розподілом серед опитаних 88,2% чоловіків та 11,8% жінок. Щодо вікових категорій, 4,1% респондентів/ок належать до категорії 18-25 років, 28,8% – 25-35 років, 36,4% – 36-45 років, 27,9% – 46-60 років і 2,8% – 60+ років. 

Для оцінки соціально-економічного статусу опитаних, було використано питання “Яке з цих тверджень найточніше відповідає Вашому фінансовому становищу?”. Варіант “Нам не вистачає грошей навіть на їжу” обрали 6,5% опитаних ветеранів та ветеранок, “Нам вистачає грошей на їжу, але купувати одяг вже важко” обрали 37%, “Нам вистачає грошей на їжу, одяг і ми можемо дещо відкладати, але цього не вистачає, щоб купувати дорогі речі (такі як холодильник або телевізор)” – 38,7%, “Ми можемо дозволити собі купувати деякі коштовні речі (такі як телевізор або холодильник)” – 2%, “Ми можемо дозволити собі купити все, що захочемо” – 15,8%.

На питання множинного вибору щодо досвіду участі у бойових діях половина (50%) респондентів/ок вказали, що мають досвід досвід бойових дій після 24.02.2022 року. Про наявність бойового досвіду в АТО/ООС та після повномасштабного вторгнення РФ зазначили – 26,8%, а близько чверті респондентів в брали участь у бойових діях лише в період АТО/ООС – 18,1%. Серед опитаних також присутні учасники бойових дій в Афганістані та миротворчих місій, їх частка загалом склала 1,2%. Водночас, не брали участь у бойових діях на момент опитування 3% респондентів/ок.

 

Статус учасника бойових дій на питання з можливістю вибору кілька варіантів відповідей має абсолютна більшість опитаних – 87,4%. Статус особи з інвалідністю внаслідок війни мають – 27,4%; статус ВПО мають – 15%. 3,4% є членами родини загиблого/ї. Жодного статусу на час проведення опитування не мали 2,4%.

РОЗДІЛ 2. ПОТРЕБИ ТА ПРОБЛЕМИ ВЕТЕРАНІВ

Чи хотіли б Ви зайнятися власною справою, підприємництвом?

На питання щодо бажання зайнятися власною справою, підприємництвом 68,8% опитуваних відповіли позитивно, 9,9% обрало варіант “Мені краще бути найманим працівником”, 9,4% зазначили, що вже мають власну справу, 7,9% не хотіли би займатися власною справою і 4,1% обрали варіант “Інше” (Діаграма 1).

Бажання займатись підприємництвом

Діаграма 1

Якої підтримки Ви потребуєте зараз найбільше?

При визначенні підтримки, якої ветерани та ветеранки потребують зараз найбільше, 59,8% визначили потребу в матеріальній підтримці, 12,8% в медичній, 8,7% в психологічній, 8,6% у юридичній, 5,7% зазначили потребу в інформаційній підтримці і 4,5% у освітній. (Діаграма 2)

Підтримка, якої потребують найбільше

Діаграма 2

Якими пільгами користуєтеся Ви та Ваша родина?

Найбільш згадуваною пільгою, якою наразі користуються ветерани та їхні родини, є комунальні субсидії, їх відповідаючи на питання множинного вибору “Якими пільгами користуєтеся Ви та Ваша родина?”, обрали 69,2% респондентів/ок. Наступними за популярністю є безоплатний проїзд – 48,9% та пенсії – 30,6%. Медичним обслуговуванням користуються 12,6%,  пільгами на навчання – 9,7%, грошовою допомога 7,4%, психологічною реабілітацією – 4,1% (Гістограма 1).

Пільги, якими користуються ветерани/ки та їхні родини

Гістограма 1

Якими з отриманих послуг, що Ви користувались Ви найбільше задоволені?

Опитані ветерани та ветеранки найбільше задоволені безоплатним проїздом (44,3%) та комунальними субсидіями (42,6%). Пенсіями задоволені 16,1% респондентів/ок, медичним обслуговуванням – 10,1%, пільгами на навчання – 9%, грошовою допомогою 7,4%, психологічною реабілітацією 6% (Гістограма 2).

Послуги, якими ветерани/ки найбільше задоволені

Гістограма 2

Якими з отриманих послуг Ви не задоволені, або Вам відмовили в наданні цих послуг?

Послугами, якими ветерани та ветеранки найбільше незадоволені або їм відповляли в наданні цих послуг найбільше виявились медичне обслуговування та грошова допомога, їх обрали 46,9% і 43,2% відповідно. 23,2% респондентів/ок зазначили, що незадоволені комунальними субсидіями або їм відмовляли від їх надання, 21,7% у відповідь на це питання обрали психологічну реабілітацію, 19,1% – пенсії, 18,7% – безоплатний проїзд, 15% – пільги на навчання (Гістограма 3).

Послуги, якими ветерани/ки незадоволені або їм відмовили в наданні цих послуг

Гістограма 3

Оцініть ступінь ймовірності виникнення таких явищ у житті ветеранів після повернення з російсько-української війни?

Послугами, якими ветерани та ветеранки найбільше незадоволені або їм відповляли в наданні цих послуг найбільше виявились медичне обслуговування та грошова допомога, їх обрали 46,9% і 43,2% відповідно. 23,2% респондентів/ок зазначили, що незадоволені комунальними субсидіями або їм відмовляли від їх надання, 21,7% у відповідь на це питання обрали психологічну реабілітацію, 19,1% – пенсії, 18,7% – безоплатний проїзд, 15% – пільги на навчання (Гістограма 3).

Ступінь ймовірності виникнення явищ у житті ветеранів/ок після повернення з російсько-української війни

Гістограма 4

1). Зловживання алкоголем чи наркотиками

При оцінці ступеню ймовірності виникнення певних явищ в житті ветеранів та ветеранок респондент/ки відмічали наступне: зловживання алкоголем чи наркотиками дуже ймовірним визначили 42,7%, скоріше ймовірним – 30,7%, малоймовірним визначили 12,3%, обрали відповідь “Важко відповісти” 11,3% респондентів та респонденток, а 2,9% вважають, що це неможливо (Гістограма 4).

2). Самогубства

При відповіді на це ж питання щодо самогубств серед ветеранів/ок, скоріше ймовірними оцінили їх 30,9% опитаних, малоймовірним вважають самогубства серед ветеранів/ок 29%, важко відповісти було 15,9%, ще 15,6% обрали варіант “дуже ймовірно” і неможливим це визначили 8,6%. 

3). Відсутність роботи 

Відсутність роботи серед ветеранів/ок визначили дуже ймовірною 51,7%, скоріше ймовірною 29,4%, малоймовірною 12,9%, також “Важко відповісти” обрали 4,2%, і вважають це явище неможливим 1,9%.

4). Конфлікти у сім’ї, родині

Щодо конфліктів у сім’ї, родині, дуже ймовірними їх визначили 41,7%, водночас 34,6% респондентів вважають їх скоріше ймовірними, малоймовірними – 13,8%, важко відповісти було 6,2% опитаних і ще 3,7% вважають конфлікти і сім’ї, родині ветеранів/ок неможливими.

5). Порушення законів, участь в злочинності

При визначенні ймовірності порушення законів. участі в злочинності серед ветеранів/ок, 35,9% респондентів/ок визначили це явище малоймовірним, 25,9% – скоріше ймовірним, дуже ймовірним вважають його 13,9% і 11,8% вважають його неможливим.

6). Психоемоційна нестабільність 

При визначенні ймовірності психоемоційної нестабільності 52,6% респондентів обрали варіант “дуже ймовірно”, 33,4% вважають це явище скоріше ймовірним, 7,9% визначають його малоймовірним, важко відповісти було 4,9% і ще 1,2% визначили це неможливим.

7). Відсутність інклюзивного простору та адаптованого робочого місця для осіб з інвалідністю

В свою чергу, відсутність  інклюзивного простору та адаптованого робочого місця для осіб з інвалідністю визначили дуже ймовірним 55,8%, скоріше ймовірним 27,3%, зазначили, що важко відповісти, 8,6% опитаних, малоймовірним вважають це 7%, а неможливим – 1,3%.

8). Нерелевантний досвід як працівника

Ймовірність явища нерелевантності досвіду як працівника серед ветеранів/ок 36,6% респондентів/ок визначили скоріше ймовірною, 23,6% – дуже ймовірною, варіант “Важко відповісти” обрали 21,2%, малоймовірною ймовірність нерелевантності досвіду визначили 16,9%, і 1,8% вважають, що це неможливо.

9). Нерозуміння суспільства

На питання щодо оцінки ймовірності нерозуміння суспільства ветеранів респонденти/ки відповідали наступне: 58,8% вважають це дуже ймовірним явищем, 30% – скоріше ймовірним, також 6,8% визначили це малоймовірним, 3,3% обрали варіант “Важко відповісти” і ще 1% вважає, що це неможливо.

10). Проблеми з оформленням соціальних пільг

 Ймовірність виникнення проблем з оформленням соціальних пільг у ветеранів/ок визначають так: 43,1% респондентів вважають це дуже ймовірним явищем, 30,3% – скоріше ймовірним, оцінили проблеми з пільгами як малоймовірні 21,8% опитаних, також 3% обрали варіант “Важко відповісти” і ще 1,8% визначили це неможливим.

11). Проблеми з фізичним здоров’ям та труднощі з отриманням медичної допомоги

Після підрахунку відповідей на питання оцінки ймовірності проблем з фізичним здоров’ям та труднощами з отриманням медичної допомоги виявили наступне: 56,9% респондентів оцінили це явище як дуже ймовірне, 33% – як дуже ймовірне, 6,9% вважають, що ймовірність мала, варіант “Важко відповісти” обрали 2,5%, також 0,7% оцінили це явище як неможливе.

Оцініть ступінь забезпечення Ваших потреб на сьогодні: (5 – повністю забезпечено, 1 – зовсім не забезпечено, 0 – немає такої потреби)

Оцінюючи ступінь забезпечення своїх потреб на сьогодні, ветерани та ветеранки мали можливість оцінити кожну потребу від 0 до 5, де 5 – повністю забезпечено, 1 – зовсім не забезпечено, 0 – немає такої потреби) (Гістограма 5).

Ступінь забезпечення потреб ветеранів/ок на сьогодні

Гістограма 5

1). Психологічна підтримка
Задоволеність потреби у психологічній підтримці 28,8% опитаних ветеранів/ок з числа, тих, хто мали таку потребу, оцінили на 1, 23,8% – на 2. Тобто близько половини зазначили, що потреба у психологічній підтримці є незадоволеною або майже незадоволеною. Близько третини (31,9%) оцінили на 3, 8,9% обрали оцінку 4, 6,5% – 5. При цьому, 24,30% опитаних не мали потреби у прихолонічній підтримці.

2). Юридична підтримка
Оцінюючи задоволеність потреби в юридичній підтримці, ветерани/ки найчастіше обирали найнижчий бал 1 (38,7%). Оцінки 2 і 3 обрали 26,4% і 21,8% респондентів/ок відповідно. Високі оцінки задоволеності потребу обирали значно рідше: 4 обрали 7,6%, а 5 – 5,4%. Не мали потреби в юридичній підтримці – 28,4%.

3). Інформаційно-консультаційна підтримка
Третина респондентів/ок з тих, що мали потребу у  інформаційно-консультаційній підтримці, оцінила забезпеченість потреби в на 1(33,7%), на 2 задоволення цієї потреби оцінили 26,4%, на 3 – 22,6%. Менше респондентів обрали оцінку 4 (11,5%) і лише 5,8% оцінку 5. 20,6% ветеранів/ок, що прохолили опитування не мали такої потреби.

4). Медичне забезпечення

Потребу в медичному забезпеченні ветерани/ки, які її мали, також оцінили здебільшого негативно. Оцінки 1 і 2  поставили 32,8% і 25,3% респондентів/ок відповідно. Середню оцінку 3 поставили 25,9%. Позитивні оцінки задоволеності цієї потреби поставила меншість, 4 – 9,5% опитаних, 5 – 6,5%. Менше респондентів, ніж на щодо попередніх потреб вказали, що її не потребують 14,8%.

5). Фізична реабілітація та/або протезування

Більше третини ветеранів та ветеранок, що пройшли опитування, (34,4%) вказали, що не мають потреби в фізичній реабілітації та/або протезуванні. Ті, хто мали таку потребу, найчастіше оцінювали її забезпеченість на 1 бал 37,6%. Оцінку 2 поставили 20,1% респондентів, 3 – 22,2%, 4 – 10,6%, 5 – 9,5%. 6). Освітні потреби/перекваліфікація
Задоволеність потреби в освіті та перекваліфікації найчастіше респонденти/ки оцінювали на 1 бал (32,3%), на 2 оцінили 19,6%. Оцінку 3 задоволеності цієї потреби поставили 27,5% опитаних. Вищі показники закриття потреби в освіті та перекваліфікації поставили менше ветеранів та ветеранок: 4 бали поставили 11,2%, 5 балів – 9,4%. При цьому більше третини респондентів/ок не мали такої потреби (35,7%).

7). Пільговий проїзд
Задоволеність потреби в пільговому проїзді ветерани/ки оцінили найвище з усіх запропонованих потреб. Низькі оцінки 1 і 2 поставили відповідно 13,8% і 9,4%. Середній бал 3 поставили – 16,3%. 4 бали поставили 21%, 5 балів – 41,9%. Не мали потреби в пільговому проїзді 17,3% опитаних.

8). Розвиток власної справи/бізнесу
Розвиток власної справи/бізнесу належить до потреб, яких близько третини ветеранів/ок (35,8%), що взяли участь в опитуванні, не мають. Водночас, більшість тих, хто мають потребу розвивати власну справу або бізнес, зазначають, що вона є незадоволеною або ледве задоволеною: 35,2% поставили 1 і 23,7% поставили 2. На 3 задоволеність цієї потреби оцінили 24,9% респондентів/ок. Високо задоволеність потреби в розвитку власної справи/бізнесу оцінила меншість: 4 бали – 5%, 5 балів – 6,7%.

9). Працевлаштування
Працевлаштування  вважають незадоволеною потребою 33,3% опитаних ветеранів/ок, вони поставили 1 бал. 2 бали задоволеності цієї потреби поставили 23,4%, 3 – 23,4%, 4 – 7,8% і 5 балів поставили 12,1%. Про відсутність потреби в працевлаштуванні зазначили 35,8%.

10). Матеріальна підтримка родини

Більшість респондентів/ок, які мають потребу в матеріальній підтримці родини, оцінюють її як незадоволену (1 бал поставили – 44,5%) або майже незадоволену (2 бали поставили – 20,3%). 3 бали поставили 19,7% ветеранів/ок, що взяли участь в дослідженні, 4 бали – 5,9%, 5 балів – 9,6% . Про відсутність цієї потреби зазначають 27,8% респондентів/ок.

Якщо порівнювати ступень забезпечення потреб опитаних ветеранів/ок, то можна побачити, що середні значення цього показника для тих, хто мали перелічені потреби, є досить близькими (Таблиця 1). Найменше середнє значення має оцінка ступеня забезпечення потреби у матеріальній підтримці родини, воно складає 2,1 бали, де 5 – повністю забезпечена потреба, 1 – зовсім не забезпечена. Однак воно дуже близьке до інших середніх оцінок (різниця від 0,1 бали). При цьому, найвище середнє значення оцінки ступеня забезпечення потреб ветеранів/ок має потреба в пільговому проїзді – 3,6 (воно відрізняється від другого за кількістю показника на 1,1 бали).

Середнє значення оцінки ступеня забезпечення потреб ветеранів/ок

Таблиця 1

Потреба Середнє значення оцінки ступеня забезпечення потреб ветеранів/ок
Психологічна підтримка
2,4
Юридична підтримка
2,2
Інформаційно-консультаційна підтримка
2,4
Медичне забезпечення
2,4
Фізична реабілітація та/або протезування
2,3
Освітні потреби/перекваліфікація
2,5
Пільговий проїзд
3,6
Розвиток власної справи/бізнесу
2,3
Працевлаштування
2,4
Матеріальна підтримка родини
2,1

На Вашу думку, чи виконує сьогодні держава свої зобов'язання перед ветеранами?

Розподіл відповідей на питання “Чи виконує сьогодні держава свої зобов’язання перед ветеранами?” наступний: серед респондентів 53% обрали, що держава скоріше не виконує своїх обов’язків, 26,9% зазначили, що зовсім не виконує, 12,2% вважають, що держава скоріше виконує свої обов’язки перед ветеранами, і 1,1% обрали варіант “Цілком виконує” (Діаграма 3).

Виконання державою зобов’язань перед ветеранами/ками

Діаграма 3

На Вашу думку, наскільки ефективні державні програми по створенню інклюзивного простору та інфраструктури для осіб з інвалідністю?

При оцінці ефективності державних програм по створенню інклюзивного простору та інфраструктури для осіб з інвалідністю відповіді розподілилися так: 41,1% респондентів/ок вважають, що ці програми скоріше не ефективні, 22,6% – що зовсім не ефективні, також 20% обрало варіант “Важко відповісти”. Скоріше ефективними визначили дані програми 13,1% опитаних, а 3,2% вважають їх цілком ефективними.

На Вашу думку, наскільки ефективні державні програми з реабілітації та протезування для осіб з інвалідністю?

Оцінюючи повагу суспільства до ветеранів, 42,9% зазначили, що суспільство скоріше не поважає ветеранів, 30,9% вважають, що скоріше поважає, ще 15,5%  – що зовсім не поважає, 8,6% обрали варіант “Важко відповісти”, а 2% зазначили, що суспільство однозначно поважає ветеранів (Діаграма 4).

Повага суспільства до ветеранів/ок

Діаграма 4

На Вашу думку, чи поінформоване українське суспільство про потреби та проблеми ветеранів у цивільному житті?

Поінформованість суспільства про потреби та проблеми ветеранів у цивільному житті переважна більшість респондентів оцінює низько. Зовсім непоінформованим українське суспільство вважають 34,4% ветеранів/ок, а переважно не поінформованим 42,5%. Переважно поінформованим суспільство вважає 11,9% респондентів/ок, а цілком поінформованим 2,6%. Важко відповісти на це питання 6% опитаних (Діаграма 5).

Розуміння українським суспільством потреб та проблем ветеранів/ок

Діаграма 5

ВИСНОВКИ

На основі зібраних даних можна виділити такі основні потреби ветеранів/ок та проблеми, пов’язані з їх реалізацією:

  1. Матеріальна підтримка
    • Значна частина ветеранів стикається зі складнощами у забезпеченні базових потреб і тільки 17,8% не відчувають обмежень при купівлі коштовних речей.
    • Понад половина опитаних (59,8%) відчуває потребу в матеріальній допомозі. При чому, пріоритетність цього виду підтримки спостерігається і у попередніх опитуваннях ветеранів/ок.
    • Наявні програми матеріальної підтримки є недоступними, непривабливими або не задовольняють цю потребу, адже про неї зауважили 59,8% опитаних ветеранів/ок, а про користування грошовою допомогою 7,4%.
  2. Забезпечення фізичного та психологічного здоров’я
    • Медична та психологічна допомога займають друге та третє місця за актуальністю потреб для ветеранів/ок.
    • 46,9% ветеранів незадоволені якістю медичних послуг, що є найвищим показником невдоволення серед наведених послуг. Це свідчить про необхідність вдосконалення системи охорони здоров’я.
    • Психоемоційну нестабільність вважають дуже ймовірною проблемою після повернення зі служби більше половини ветеранів/ок  (52,6%), а ще третина (33,4%) вважають це явище скоріше ймовірним. Що свідчить про високий попит на психологічну підтримку в майбутньому.
  3. Юридична допомога
    • Ветерани часто стикаються з труднощами у вирішенні юридичних питань, адже лише 28,4% опитаних зазначають про відсутність цієї потреби. Проте рівень надання цієї послуги недостатній, про що свідчить рівень незадоволеності потреби та низька оцінка якості юридичних послуг.
  4. Підтримка підприємництва
    • 68,8% ветеранів зацікавлені у відкритті власної справи, при цьому лише 9,4% вже мають бізнес.
    • Більшість ветеранів оцінюють їхню потребу в підтримці розвитку бізнесу як незабезпечену або майже не забезпечену (58,9%).
  5. Інклюзія та соціальна інтеграція
    • Відсутність доступного середовища для людей з інвалідністю залишається значною перешкодою за оцінкою самих ветеранів/ок.
    • Ветерани відчувають нерозуміння з боку суспільства або очікують його після повернення з фронту.
    • При цьому, більшість ветеранів/ок відчувають недостатню повагу до них з боку суспільства (59,4%) та брак поінформованості щодо їхніх проблем та потреб (79,5%), а ці показники лиш зростають у порівнянні з нашими попередніми опитуваннями.
  6. Безробіття та перекваліфікація
    • Більше половини ветеранів (51,7%) очікують труднощі з працевлаштуванням через нестачу адаптованих робочих місць і програм перекваліфікації. 
    • Водночас задоволеність потреб у працевлаштуванні та перекваліфікації залишається низькою.

Ці висновки акцентують увагу на необхідності інтегрованої підтримки ветеранів, зокрема в сферах медицини, економіки та соціальної інтеграції.

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY