До складу Експертної ради Українського ветеранського фонду в конкурсній програмі “Варто: Єднання 2.0” увійшли троє експертів: Ольга Гальченко, Олена Губар та Катерина Познанська. Розповідаємо детально, хто ж оцінюватиме проєкти та обиратиме найкращі з них.

Хто належить до експертної ради програми
Варто: Єднання 2.0

Ольга Гальченко

Понад 12 років працює в Міжнародному фонді “Відродження”, до цього працювала в ПРООН і ЮНЕСКО.

Має диплом магістра з державного менеджменту міжнародних відносин. Освіту отримала у Франції та Великобританії, у 2008 році повернулась в Україну й долучилася до ініціатив, сфокусованих на демократичному розвитку та посиленні громадянського суспільства України.

У межах роботи в програмі МФВ «Громадянська стійкість» опікується понад 50 грантами на тему реінтеграції та реабілітації ветеранів. Координує цільові проєкти, дотичні до реформи ВЛК/МСЕК, допомоги родинам загиблих і зниклих безвісти, взаємодії поліції та ветеранів, розбудови інструментів реінтеграції на рівні громад, підтримки військовополонених і їхніх родин, захисту прав військовослужбовців та ветеранів. Має досвід роботи у сфері доступу до правосуддя, протидії дискримінації, посилення спроможності громад, безпеки та захисту прав людини. Щорічно оцінює сотні заявок, веде перемовини з організаціями щодо підтримки, формує подання для прийняття рішень щодо проєктів, складає та перевіряє бюджети, шукає додаткове фінансування. Допомагає спільнотам об’єднуватись та розвиватись – наприклад, Мережа правового розвитку, Асоціація громадських радників України, Коаліція ветеранських просторів. З 2014 року займається волонтерством для фронту. Має досвід допомоги підрозділам від етапу формування до демобілізації та повернення додому.

Олена Губар

Має понад 30 років досвіду роботи в громадському секторі України: 3-річний досвід управління міжнародними і національними екологічними проєктами; 25-річний досвід роботи з організаційного управління, включаючи досвід з організації адміністрування грантових програм для громадських організацій України. Пані Олена — одна із засновниць ІСАР «Єднання» та виконавча директорка організації протягом 7 років.

Має глибокі знання громадського сектору України, є свідком розвитку і зростання громадського руху в Україні, добре усвідомлює потреби розвитку громадських організацій.

Дворічний досвід роботи з ветеранським організаціями України допомагає відчути та зрозуміти важливість надання допомоги ветеранам і членам їхніх сімей, а також їх підтримки у цей непростий час.

«Для мене велика честь бути долученою у ролі експертки до відбору проєктів конкурсу «Варто: Єднання 2.0». Цей конкурс є надзвичайно важливим інструментом підтримки громадських ініціатив, які сприяють професійній реалізації ветеранів та ветеранок, членів їхніх родин, адвокації їхніх прав, проведенню досліджень щодо потреб ветеранської спільноти, а також розвитку інклюзивного середовища», — зазначає Олена Губар.

Катерина Познанська

Є експерткою з організаційного розвитку, стратегічного планування та фандрейзингу. Має понад 13 років досвіду професійної викладацької діяльності та 5 останніх років — у сфері організаційного розвитку громадського сектору.

Пані Катерина спеціалізується на розвитку спроможності громадських та благодійних, зокрема ветеранських, організацій, включно із зовнішнім оцінюванням їхньої організаційної ефективності та розробкою стратегій довгострокового розвитку. Активно працює над зміцненням інституційного потенціалу ветеранських спільнот, насамперед через консультації, тренінги та менторство у сфері сталого розвитку.

Має ступінь PhD та є магістеркою соціології. З-поміж переваг експертки — значний досвід розробки навчальних програм, методологічних підходів у навчанні дорослих та досвід проведення оцінки впливу соціальних проєктів.

«Культура та освіта є потужними чинниками соціальної адаптації та розвитку, особливо для ветеранів. Важливо створювати можливості для їхньої інтеграції, лідерського зростання та посилення впливу у суспільстві», — зазначає Катерина Познанська.

До складу Експертної ради Українського ветеранського фонду в конкурсній програмі “Варто діяти” увійшли: Олександра Альхімович, Валентина Гарбузюк, Павло Пархоменко, Сергій Сагун, Іван Філіпович, Руслан Краплич, Ірина Литвинчук та Вадим Петрунін. Саме цим фахівцям належатиме ключова роль в оцінюванні проєктів ветеранського бізнесу, поданих на конкурс.

Розповідаємо про досвід експертів, їхні знання та компетенції.

Хто належить до експертної ради програми
Варто діяти

Олександра Альхімович

Олександра Альхімович є експерткою зі стратегічного розвитку, сертифікованою HR-фахівчинею, викладачкою українських та міжнародних бізнес-шкіл.

Крім того, має досвід на перетині ІТ, освіти та державного управління. У бізнесі займала ключові посади в HR та менеджменті як керівниця, директорка та віцепрезидентка з управління талантами. Співпрацювала із Кабінетом Міністрів, обіймала посаду експертки зі стратегічного розвитку Офісу із залучення та підтримки інвестицій.

Олександра навчалась у Гарвардській бізнес-школі та має фахову сертифікацію з HR, assoc CIPD Королівського інституту з розвитку персоналу в Лондоні. Є академічною лідеркою програми MA in Human Resources and Organization Development в UCU Business School і викладає у Центрі лідерства УКУ, зокрема на програмі «Військове лідерство» для ЗСУ в рамках спільного проєкту з Благодійним фондом «Повернись живим». Увійшла в ТОП 30 впливових жінок України, менторка соціальних проєктів із заохочення дівчат у STEM.

“Перед нашою країною, окрім захисту суверенітету, стоять складні задачі — відновлення економіки, створення нових робочих місць, підтримка розвитку малого та середнього бізнесу. Такі конкурсні програми, як “Варто діяти”, сприяють відновленню нашої країни та стають вагомою підтримкою у розвитку наповненого та якісного життя українських ветеранів. Я бачу свій внесок і допомогу розвитку економіки України через долученість до проєктів та програм, в яких я зможу допомогти в ролі експертки, викладачки, менторки, проєктної менеджерки”, — говорить Олександра.

Павло Пархоменко

Бізнес-тренер, експерт з грантової діяльності та підприємництва. Павло має понад 20 років підприємницького досвіду у секторі малого бізнесу, де обіймав позиції власника та операційного директора виробничого підприємства. Має диплом MBA з теми оптимізації бізнес-процесів та глибоку експертизу у сфері підприємництва, грантової підтримки та соціального бізнесу.

Сертифікований бізнес-тренер за програмою Міжнародної організації праці «Розпочни та вдосконалюй свій бізнес». Працює з ветеранськими спільнотами, проводить навчальні програми та надає менторську підтримку ветеранам-підприємцям.

Протягом останніх двох років Павло проадміністрував понад 400 грантів, оцінював близько 1000 бізнес-планів, брав участь у численних грантових конкурсах як член журі. Серед напрямів його діяльності — розробка логіки грантових програм, критеріїв оцінки, бізнес-планів та фінансових моделей. Є ментором програм соціального підприємництва.

Останні кілька років активно працює у громадському секторі, зокрема в проєктах, пов’язаних із фізичною та психологічною реабілітацією ветеранів. Займається розбудовою програм підтримки, що сприяють адаптації, соціалізації та економічному посиленню ветеранської спільноти.

«Щасливий долучитися до проєкту, оскільки вважаю процеси адаптації ветеранів та підсилення їхньої спроможності одним із першочергових завдань українського суспільства», — зазначає Павло Пархоменко.

Валентина Гарбузюк

Підприємиця, стратегиня змін, бізнес-консультантка, експертка з розвитку організацій, фінансів, лідерства та ветеранського підприємництва.

Має понад 20 років досвіду у сфері бізнесу та управлінського консалтингу. Працювала в Україні та за кордоном. Обіймала посади виконавчої та генеральної директорки у виробничо-комерційних компаніях. Власниця навчально-консультаційного центру «АТЛАНТ» та компанії «QTSS», що спеціалізуються на впровадженні антикризових стратегій, розвитку команд і запуску бізнесів з нуля.

Експертка з фінансових інструментів управління бізнесом: бюджетування, аналітики, планування та фінансової стійкості компаній. Розробляє освітні програми з підприємництва, soft skills, маркетингу, комунікацій, адаптації персоналу.

Має вищу економічну, юридичну та психологічну освіти. Постійна учасниця та спікерка бізнес-спільнот з темами лідерства, мотивації, трансформацій в управлінні, HR та розвитку команд. Виступає з авторськими програмами, проводить тренінги та стратегічні сесії для малого та середнього бізнесу.

Працює на перетині економічного розвитку та соціального впливу. Допомагає організаціям ставати ефективнішими, громадам — спроможнішими, а людям — впевненішими у власному розвитку та діях.

Сергій Сагун

Директор електронного майданчика SmartTender (реформа закупівель Прозорро та аукціонів Прозорро.Продажі, е-закупівлі для бізнесу) і сервісу електронного документообігу Signy.

Має 26 років професійного досвіду, з них 19 — на управлінських ролях із розвитку та розширення бізнесу, ефективного управління проєктами. Займався розбудовою бізнесу з нуля, працював як у секторі виробництва, так і на технологічному ринку ІТ-сервісів. У 2019 році завершив навчання в Києво-Могилянській бізнес-школі.

Є експертом Фонду Розвитку Інновацій – державної інституції, що допомагає інноваційним проєктам та технологічним стартапам залучити кошти на ранніх етапах та запускати власні проєкти.

У 2022 році був експертом Українського ветеранського фонду в конкурсній програмі “Варто”.

“Переконаний, що український ветеранський бізнес є і буде не лише суттєвим вкладом в економічне відновлення України, а й надзвичайно важливою складовою здорового суспільства. У команді експертів буду застосувати свої знання та досвід для сприяння розвитку та ефективності бізнесу українських військовослужбовців”, — ділиться планами Сергій Сагун.

Іван Філіпович

Комерційний директор компанії «МЕРКС ІНТЕРІО». Має понад 33 роки досвіду у бізнесі, зокрема на керівних посадах у провідних компаніях меблевого ринку України. Фахівець зі створення франчайзингових мереж.

Іван неодноразово виводив компанії з етапу становлення до позицій лідерів ринку. Зокрема, компанію «МЕРКС» успішно представив на міжнародному рівні — у США, Австралії, Великобританії, Швейцарії, де вона продовжує активно працювати.

Має три вищі освіти: технічну, гуманітарну та у сфері бізнес-управління.

Водночас із професійною діяльністю бере активну участь у громадських ініціативах. Зокрема, запустив проєкт адаптації ветеранів у компанії «МЕРКС».

«Бути долученим до допомоги талановитим людям — ветеранам, допомагати їм успішно адаптуватися до цивільного життя й започатковувати чи розвивати власну справу — це найменше, що я сьогодні можу зробити», — зазначає Іван Філіпович.

Руслан Краплич

Громадський діяч, експерт із фандрейзингу та розвитку неприбуткових організацій, голова Ради директорів у Фундації імені князів-благодійників Острозьких.

Громадську діяльність розпочав з участі у Революції на граніті. Згодом керував патріотичними молодіжними громадськими організаціями та благодійними фондами в різних регіонах України, створював та очолював інституції підтримки підприємництва та консалтингові компанії, а також громадські й благодійні організації та їхні мережі.

З 2014 року Руслан організовує систему включення в активне суспільне й економічне життя громад ветеранів російсько-української війни та вимушено переміщених осіб; займається волонтерством і нерідко виїжджає у район бойових дій.

Як експерт працював за запрошеннями: Програми Партнерства Альянсу Каунтерпарт (USAID), Програми Розвитку та Інтеграції Криму ООН, Української Освітньої Програми Ринкових Реформ (USAID), Програми розвитку ООН, Програми “Партнерство за прозоре суспільство” (USAID), ISAR – Єднання, Форум Сюд (Швеція), Всесвітнього Банку, ОБСЄ, МОМ, Програм Європейської Комісії, IREX, IFES (CIDA), СІРЕ (заснований Американською торговою палатою і NED), Карітас України, Карітас СПЕС, ICNL (США), Балто-Чорноморський Альянс (Латвія), NDI, Фундація Фулбрайта (США), Данська Рада з питань біженців та Данська група з розмінування, МК Червоного Хреста (Швейцарія, Україна), Програма U-LEAD за підтримки GIZ ін.

У 2009-2017 роках був членом Наглядової ради Інституту лідерства й управління Українського Католицького Університету, член Наглядової ради порталу «Національна платформа Малого та Середнього Бізнесу». Є автором 20 книг, більшість з яких присвячені фандрейзингу й розвитку неприбуткових організацій. «До участі в суспільній реабілітації, якою є праця і підприємництво, можуть і мають бути залучені не тільки ветерани, але й члени їхніх родин і друзі. Це те, що може підтримати Український ветеранський фонд, який підсилює не лише бізнес-проєкти, але і цінності. Тому, розглядаючи кожну пропозицію, кожен проєкт, ми, експерти, маємо не лише рахувати цифри бюджету та визначати точку беззбитковості, але слухати голос свого серця», — вважає Руслан Краплич.

Ірина Литвинчук

Докторка економічних наук, професорка, експертка з управління проєктами інноваційного розвитку. Понад 15 років працює на перетині державної політики, громадських ініціатив та міжнародної технічної допомоги, щоб перетворювати ідеї на системні, сталi рішення.

Ірина спеціалізується на фінансово-економічному аналізі, аудиті проєктів і програм у сфері підтримки громад, освіти, культури й розвитку людського капіталу; стратегічному плануванні та впровадженні інноваційних рішень, Має практичний досвід реалізації та оцінювання проєктів за підтримки USAID, Європейської Комісії, GIZ, УКФ, УМФ, НФДУ та інших національних та міжнародних донорів.

Представниця України у програмному комітеті HORIZON EUROPE (експертна рада MSCA). Стипендіатка програм ЄС для лідерів громадянського суспільства країн Східного партнерства. Експертка Національного агентства кваліфікацій, учасниця стратегічних рад і міжсекторальних робочих груп. Співзасновниця громадської організації, що впроваджує інноваційні, освітні та відновлювальні ініціативи, зокрема у громадах, постраждалих від війни. Нагороджена Почесною грамотою Верховної Ради України за особистий внесок у розвиток соціальної та гуманітарної сфери.

«Для мене експертна оцінка — це не просто аналіз документів. Це відповідальність за те, хто отримає шанс реалізувати проєкт, що змінює життя. У ветеранських ініціативах я шукаю не просто бізнес, а силу, що тримає країну. І завжди обираю тих, хто несе зміст», — зазначає Ірина Литвинчук.

Вадим Петрунін

Фахівець з понад 15-річним досвідом у сфері підтримки стартапів, акселерації, інноваційного підприємництва та запуску інфраструктур для малого, середнього та технологічного бізнесу.

Керівник iHUB — хабу для стартапів та технологічних компаній, що надає різні екосистемні послуги для проєктів та бізнесів на різних стадіях розвитку.

Є розробником та керівником стратегічних програм з підтримки ветеранів, жіночого підприємництва та молодіжних інновацій. Працює з командами оборонних інновацій, ветеранами, міжнародними донорами та техноспільнотами.

Співзасновник ініціативи "Ветерани – шлях додому", де відповідає за розвиток ветеранського підприємництва та цифрових рішень. Представник SMB Norway в Україні, що розвиває міжнародну співпрацю в галузі малого і середнього бізнесу.

Знайомимо з членами Експертної ради Українського ветеранського фонду в конкурсній програмі “Варто РОБИти СВОЄ 2.0”. Отже, оцінюватимуть проєкти та надаватимуть рекомендації конкурсантам Єгор Большаков, Павло Булгаков та Василь Мікула.

Розповідаємо про досвід та компетенції наших експертів.

Хто належить до експертної ради програми
Варто “РОБИти СВОЄ 2.0”

Єгор Большаков

Фахівець з агробізнесу. Має понад 9 років досвіду у сільському господарстві, зокрема на керівних посадах у сучасних агропідприємствах України. Свою кар’єру розпочав як агроном, а згодом обіймав посаду головного агронома та відповідав за впровадження інноваційних технологій, планування сівозмін, контроль якості виробництва та проведення польових досліджень.

Спеціалізується на точному землеробстві, агроаналітиці та впровадженні цифрових систем управління виробництвом. Має досвід координації польових команд, адаптації технологій під регіональні особливості та реалізації технологічних рішень, орієнтованих на ефективність.

Під час навчання проходив фахове стажування в Данії, де здобув практичний досвід ведення європейського аграрного бізнесу та ознайомився з сучасними технологіями тепличного виробництва.

У межах професійного розвитку побував у штаб-квартирі компанії Syngenta у Швейцарії, де брав участь в обміні досвідом з міжнародними агроекспертами. Набуті знання дозволили поглибити розуміння інноваційного підходу до агровиробництва та європейських стандартів сталого розвитку.

Єгор Большаков є співавтором наукових публікацій, що вийшли у виданнях, проіндексованих у Scopus та Web of Science.

Павло Булгаков

Фахівець із аграрних проєктів і наукових досліджень із понад 15-річним стажем. Спеціалізується на плануванні та реалізації великих об’єктів для зберігання та вирощування овочевих культур, а також на проведенні прикладних наукових досліджень в галузі овочівництва.Пройшов шлях від інженера-технолога до керівника проєктів.

Його наукові публікації стосуються досліджень з вирощування спаржі та овочів. Публікував статті в міжнародних журналах, був доповідачем на різноманітних конференціях.

Проєктний досвід охоплює планування, бюджетування та технічну підтримку будівництва комплексів зберігання продукції. Технічні навички: САПР (AutoCAD, Revit), аналіз енергоефективності, оптимізація технологічних процесів.

Має досвід налагодження зв’язків із замовниками та ефективної роботи в багатофункціональній команді.

Завдяки комплексному підходу поєднує практичний досвід інженера та глибоке розуміння наукових принципів, що забезпечує успішну реалізацію інноваційних агропроєктів.

Василь Мікула

Керівник програми Livelihood у Карітас України — напрямку, що відповідає за підтримку працевлаштування, розвитку підприємництва, підвищення економічної стійкості вразливих категорій населення, зокрема ветеранів, переселенців, жінок і молоді. У межах програми реалізовано низку проєктів із надання мікрогрантів на відкриття та розвиток бізнесу, підтримки сільського господарства, самозайнятості та професійної перекваліфікації.

Має досвід оцінки бізнес-планів, сталості та перспектив розвитку підприємств, зокрема як керівник проєктів: REMARKET, SCALE, AGRIS, SARI, ELIS, Warm for Winter, Food & Hygiene. Був членом експертних рад, комісій з оцінки грантових заявок, а також журі з присудження відзнак та премій у сфері підприємництва, в тому числі і соціального.

Крім роботи в гуманітарній сфері, Василь є співзасновником швейного виробництва ТзОВ “ТЕС3” та туристичної компанії Dy-Vo. Понад 10 років очолював паломницький центр "Рафаїл", організовуючи подорожі для тисяч українців до релігійних святинь Європи та Близького Сходу.

Має досвід роботи з дітьми-сиротами: керував дитячим притулком у с. Бортники на Львівщині, а згодом ініціював та заснував подібний заклад у Нігерії в межах міжнародної співпраці з місцевою католицькою громадою.

Працює з фокусом на людину, практикує інклюзивний та людиноцентричний підхід у своїй діяльності. Активно виступає за поєднання гуманітарної допомоги з довготривалими рішеннями для відновлення економіки країни.

Розповідаємо, хто увійшов до складу Експертної ради конкурсу “ВАРТО БІЛЬШЕ”.

Хто належить до експертної ради програми
"ВАРТО БІЛЬШЕ"

Оксана Батт

Має 15 років досвіду в продажах, 10 років досвіду в управлінні та розподілі фінансів, стратегічному плануванні, підприємницькій діяльності.

З 2017 року була підприємицею, співвласницею мережі крафтових кав’ярень-пекарень "Живий Хліб".
Серед її обов’язків:

  • управління фінансовими потоками;
  • відкриття з нуля нових торгових точок;
  • впровадження автоматизованої системи керування процесами виробництва, продажу, фінансів;
  • участь в розробці бізнес-планів з розширення виробництва та збільшення продажів;
  • участь в розробці ребрендингу компанії та створенні місії компанії.
До 2019-го пані Оксана була підприємицею та співорганізаторкою компанії SV-Ukraine, яка займалася доставкою та замовленням товарів зі США. До її обовʼязків входили:
  • активний пошук клієнтів;
  • організація викупу товарів на іноземних сайтах;
  • робота з коштами, контроль фінансів, виставлення рахунків за послуги;
  • налагодження процесу доставки замовлень зі США в Україну та безпосередньо клієнтам.
З червня по листопад 2023 року пані Оксана навчалася на курсі "Професійний коуч" в школі МІКШ, а нині — магістр психології в навчанні.

“Розуміння проблематики та потреб сучасного бізнесу в Україні є для мене важливою передумовою для забезпечення стійкого росту та розвитку. Я вірю, що мій досвід та знання можуть бути цінними доповненнями для Експертної ради, сприяючи успішному вибору та реалізації інноваційних проєктів. Переконана також, що партнерство з Українським ветеранським фондом відкриє нові можливості для мене особисто та допоможе спільно з командою експертів створити позитивні зміни для суспільства нашої країни”, — наголошує Оксана Батт.

Наталія Большова

Експертка з маркетингу, інновацій та міжнародного розвитку бізнесу. Керівниця власної консалтингової практики у сфері B2B/B2C-маркетингу, розвитку стартапів, виходу українських компаній та виведення продуктів і брендів на ринки ЄС і Великобританії.

Має понад 17 років досвіду у стратегічному маркетингу, інноваційному менеджменті та розвитку бізнесу у галузях агро, FMCG, логістики та послуг.

Як менторка й експертка супроводжує підприємців у програмах від EIT Food, Radar Tech та CIVITTA. Має успішний досвід залучення грантів від міжнародних донорів і реалізації галузевих проєктів з розвитку експортного потенціалу українських виробничих компаній. Консультує бізнеси на всіх етапах — від оцінки ідеї до масштабування та залучення фінансування. Має глибокий практичний досвід роботи з агропродовольчим сектором: очолювала відділ досліджень і розробки продуктів агрохолдингу МХП, відповідала за вихід продуктів і брендів компанії у 68 країнах світу.

Авторка та фасилітаторка стратегічних сесій, випускниця міжнародної програми лідерів John Smith Trust (UK) та Edinburgh Business School. Пройшла міжнародний практичний тренінг і змагання з управління сталим розвитком в бізнесі "The 2025 Sustainability World Cup".

Правозахисниця у сфері захисту прав дитини в Україні. Засновниця громадської організації "Дитина має право", волонтерка Центру громадянських свобод — лауреата Нобелівської премії миру в 2022 році.

Її місія — будувати Україну, яка створює можливості для бізнесів з українським серцем успішно працювати у світі і де гідність кожної дитини та кожної людини захищена у цінностях, політиці та праві. Вірить у підприємництво як рушійну силу економічного відновлення та соціальної трансформації.

Інна Гординська

Підприємиця та фахівчиня з економіки підприємства з багаторічним досвідом управління бізнесом та фінансового адміністрування. Пані Інна є співзасновницею СТО, що стабільно працює понад 8 років та демонструє динамічне зростання завдяки ефективному менеджменту, високим стандартам обслуговування й орієнтації на клієнта. Цей досвід дав практичне розуміння усіх етапів підприємницької діяльності — від створення бізнес-моделі та організації операційних процесів до фінансового планування, управління командою та виходу на ринок.

Має ступінь магістра з економіки підприємства (КНЕУ ім. Вадима Гетьмана) та спеціаліста-філолога (КГІ). Поєднання економічної та філологічної освіти, а також практичний досвід надали глибоке розуміння фінансово-економічних процесів, стратегічне бачення та високий рівень комунікаційної компетентності.

Має значний досвід роботи у міжнародних проєктах за підтримки USAID та GAC (Global Affairs Canada). Спеціалізувалася на фінансовому адмініструванні, бюджетуванні та прозорому управлінні донорськими коштами, долучалася до програм із розвитку жіночого підприємництва та економічної стійкості громад.

Завдяки поєднанню підприємницької практики, експертизи у фінансовому менеджменті та досвіду в міжнародних проєктах експертка здатна перетворювати ідеї на ефективні бізнес-рішення та підтримувати розвиток локальної економіки через сталі підходи до управління.

Оксана Донска

Експертка з розвитку малого бізнесу, експортної стратегії та кластерних ініціатив. Фахівчиня з 15-річним досвідом у сфері підприємництва, маркетингу та міжнародної торгівлі. Є співзасновницею одного з найбільших українських інтернет-магазинів меблів “МебельОк” і експортної платформи “OAKhunt”, яка допомагає іноземним баєрам знаходити перевірених українських виробників меблів та дерев’яних виробів.

У 2022–2024 роках координувала участь українських меблевих компаній у провідних міжнародних виставках у Великій Британії, Німеччині, Польщі, ОАЕ та Італії. Була CEO галузевого проєкту Furniture of Ukraine Business Expo (FUBE), що об’єднав понад 200 експортно орієнтованих виробників.

Виступала спікеркою й викладачкою у навчальних програмах за підтримки USAID, GIZ, Українського кластерного альянсу (УКА) та Української асоціації меблевиків (УАМ). Консультує бізнеси щодо:

  • аналізу ринку та конкурентного середовища;
  • побудови фінансової моделі експортного проєкту;
  • формування цінової політики та каналів збуту;
  • вибору оптимальних форматів участі у міжнародних виставках.
Має вищу економічну освіту за спеціальністю «Фінанси і кредит». Протягом 10 років працювала у фінансовому секторі, супроводжуючи підприємців із аграрного, транспортного та переробного бізнесу у питаннях залучення кредитного фінансування та оформлення лізингу.

Поєднує досвід стартаперки та консультантки — створила кілька бізнесів з нуля, має глибоку експертизу у фінансовому плануванні, бюджетуванні, стратегічному управлінні. Бере участь у журі підприємницьких конкурсів, дорадчих групах із розвитку малого бізнесу та експортної політики.

Родом із Донецької області. Активна волонтерка, з 2022 року підтримує Збройні сили України. Вірить, що розвиток ветеранського підприємництва — це ключ до економічного відновлення країни.

Ірина Крук

Досвід експертки — це 20 років інтенсивної роботи у сфері управління фінансами та 13 років управлінської діяльності. Крім того, пані Ірина 7 років займалася реалізацією різнопланових та цікавих бізнес-проектів. Загалом у її доробку — понад 300 реалізованих проєктів з впровадження управлінського обліку та автоматизації обліку компаній. Основна спеціалізація Ірини Крук — розробка та впровадження управлінського обліку для власників (Р&L, Баланс, Сash flow та інше), автоматизація обліку — налагодження обліку в програмах.

З-поміж інших напрямів діяльності експертки:

  • розробка та впровадження бізнес-стратегії;
  • розробка та впровадження КРІ працівникам;
  • опис та оптимізація бізнес-процесів;
  • бізнес-аналітика та бюджетування;
  • підготовка бізнес планів;
  • проведення бізнес-тренінгів із написання бізнес-планів.

Кирило Чумаков

Має понад 20 років досвіду у сфері освіти, підприємництва, стандартизації та розвитку громад. Працює радником ректора з питань інноваційного розвитку, підприємництва та академічних бізнес-ініціатив в Університеті імені Альфреда Нобеля. Є членом керівної ради національного органу стандартизації (ДП “УкрНДНЦ”), доцентом кафедри менеджменту та туризму Хортицької національної академії, також є засновником Eureka Language Centre — мовного центру та бюро перекладів, що працює з 2007 року.

Кандидат економічних наук, має кілька магістерських ступенів у галузі менеджменту, безпеки бізнесу, електромеханіки та германської філології, а також ступінь бакалавра з психології. Освіту здобував в Україні, Франції та Сполученому Королівстві, проходив аспірантські програми з економіки та електротехнічних комплексів та систем. Постійно бере участь у міжнародних тренінгах, форумах та програмах обміну, зокрема EU4Business, House of Europe, Goethe-Institut, University of Genoa, FHNW (Швейцарія), ICA Associates (Канада). З 2018 року є приймаючим підприємцем у програмі Erasmus for Young Entrepreneurs.

Координує освітні та підприємницькі проєкти, зокрема академічний бізнес-інкубатор ХНА, менторські програми для молодих підприємців, ветеранів та учасників хакатонів. Має досвід розробки проєктів, управління командою, бюджетування, PR, маркетингу та цифрового дизайну. Активно працює над розвитком громадянської освіти, інклюзивного середовища, цифрової грамотності та інструментів сталого розвитку.

З 2016 року бере участь у стратегічному плануванні розвитку міста Запоріжжя, є членом координаційних рад, експертних комітетів та професійних асоціацій, зокрема у сферах туризму, мовного тестування, менеджменту та бізнес-освіти.
«Освіта, підприємництво та інновації — це не лише інструменти розвитку, а й засоби реінтеграції, підтримки та зміцнення спільнот. Важливо створювати середовища, де досвід, знання та ідеї можуть зростати разом», — зазначає Кирило Чумаков.

Ветеранський фонд (Поруч з ветераном)

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    ПІБ контактної особи*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*