Порядок отримання довідок
Реєстр осіб, які мають право на пільги – інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, захист, облік, відображення, оброблення реєстрових даних і надання реєстрової інформації про фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до законів України, отримують пільги, передбачені для педагогічних, медичних, фармацевтичних працівників, працівників бібліотек, музеїв, спеціалістів із захисту рослин і працівників культури в сільській місцевості (далі – пільговики).
Включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги , здійснюється органами Пенсійного фонду України.
Витяг із Реєстру в день звернення надається в паперовій формі із обов’язковим проставленням підпису посадової особи, яка сформувала документ, печатки відповідного органу.
Де отримати:
- Виконавчі органи;
- Органи місцевого самоврядування;
- Центри надання адміністративних послуг
Витяг із Реєстру формується на запит пільговика в електронній формі за допомогою:
- Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі – Портал Дія), зокрема із використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія),
- засобами соціального веб-порталу Мінсоцполітики,
- засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, його мобільного додатка.
Для включення в реєстр та отримання відповідної довідки, необхідно подати органам Пенсійного фонду України заяву про внесення відомостей до Реєстру, особисто або через законного представника, а також шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).
До заяви додаються:
- Копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів цих документів);
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС).
- копію паспорта громадянина України
- офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання (за потреби)
– довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та інший офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання пільговика,
– акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи
При поданні пакету документів пред’являється паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Якщо під час наповнення Реєстру використовується інформація з інших баз даних щодо персоніфікованого обліку громадян, до Реєстру включається інформація про пільговика без його особистої участі (за винятком інформації, що міститься у базі персональних даних – Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків).
У сільській місцевості пільговик подає зазначені документи (копії документів), пред’являє оригінали документів та паспорт, а також надає інформацію виконавчому органу сільської, селищної ради. Виконавчий орган приймає подані документи (копії документів), перевіряє відповідність поданої копії документа, що підтверджує право на пільги, його оригіналу, фіксує надану інформацію та реквізити паспорта пільговика і передає їх відповідному уповноваженому органу.
У разі, коли пільговик з поважних причин (хвороба, інвалідність тощо) самостійно не може звернутися до уповноваженого органу, цей орган вживає заходів до включення інформації про нього до Реєстру.
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).