min_vet_min

До 1,6 мільйона гривень на ветеранський бізнес — стартує грантова програма “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” 

Ветерани, ветеранки, їхні родини та родини загиблих Захисників і Захисниць можуть взяти участь у грантовій програмі “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” та отримати від 600 тисяч до 1,6 мільйона гривень на започаткування або масштабування свого бізнесу. Програма реалізується Українським ветеранським фондом Мінветеранів у партнерстві з Благодійним фондом “МХП-Громаді” та агровиробничою компанією KERNEL.

Фінансову підтримку в межах конкурсу “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” зможуть отримати ветеранські бізнеси, які працюють у сфері агровиробництва, деревообробки, металообробки, виробництва та переробки харчових продуктів, надання послуг з ремонту або обслуговування власникам майна. Про це розповіли під час презентації програми.

«Ветеранський бізнес —  про спроможність, про віру в себе і про відповідь держави на цю віру. Ветерани та ветеранки не лише захищали нашу країну — сьогодні вони створюють робочі місця, запускають нові ідеї, відновлюють економіку на місцях. Кожен ветеранський бізнес —  приклад того, як з досвіду війни народжується нова сила для країни. Ми вдячні кожному, хто бере на себе відповідальність започаткувати або розвивати власну справу, повертаючись до активного життя. І щиро дякуємо партнерам — Фонду “МХП-Громаді” та компанії KERNEL — за те, що розділяють із нами цю місію. Завдяки таким партнерствам ми не просто запускаємо грантові програми — ми відкриваємо шлях до нових можливостей для ветеранів, родин полеглих, наших громад і держави загалом», — наголосила Міністерка у справах ветеранів України Наталія Калмикова.

Про те, як відбуватиметься конкурс розповіла виконавча директорка Українського ветеранського фонду Каріна Дорошенко. 

«Сьогодні ми розпочинаємо приймати заявки на грантову програму “Варто РОБИти СВОЄ 2.0”. Подати проєкт на конкурс можна до 20 липня. А імена переможців, які пройдуть всі етапи відбору — від перевірки наявності всіх необхідних документів до оцінки незалежними експертами і публічної презентації своїх бізнес-ідей, ми дізнаємося 17 вересня», — зазначила очільниця Українського ветеранського фонду.

Розмір гранту, який зможуть отримати переможці конкурсу, — від 600 тисяч до 1,6 мільйона гривень, все залежить від кошторису проєкту. 

Взяти участь у конкурсі можуть:

  • ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і захисниць України, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці;
  • дружина або чоловік ветерана, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці, у разі, якщо проєкти спрямовані на реінтеграцію ветеранів до активного суспільного життя, забезпечення збереження та відновлення їх фізичного та психічного здоров’я;
  • юридичні особи (окрім громадських та благодійних організацій), зареєстровані не пізніше ніж за рік до подання заявки на участь у конкурсному відборі, серед засновників яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.

«Уже 10 років ми працюємо задля того, щоб у громадах хотілося жити. І системна підтримка малого бізнесу — важлива частина цього шляху. Адже саме підприємці створюють робочі місця, наповнюють місцеві бюджети й допомагають відновлювати те, що було втрачено. Через наші грантові програми ми вже підтримали 548 підприємців. Ми раді, що у партнерстві з Українським ветеранським фондом Мінветеранів запускаємо другий сезон конкурсу “Варто РОБИти СВОЄ”. Адже ветеранський бізнес — це не лише про економіку, а й про повернення до активного життя, соціальну адаптацію та відчуття приналежності до громади. Це особливо важливо сьогодні», — зазначив Олександр Пахолюк, директор Благодійного фонду «МХП-Громаді».

За його словами, підтримка військових і ветеранів — один із ключових пріоритетів БФ «МХП-Громаді». Разом зі стратегічним партнером компанією МХП Фонд реалізує програму «МХП Поруч» — ініціативу, що передбачає індивідуальний супровід і всебічну підтримку військових, ветеранів і членів їхніх родин, зокрема і у створенні чи розвитку власної справи.

“Підтримка військових і ветеранів — один із ключових пріоритетів”

“З початку повномасштабної війни Kernel надав допомогу Силам оборони та цивільним на понад 3,7 млрд грн. Сьогодні в компанії — майже 900 мобілізованих колег та 170 ветеранів, яким ми надаємо комплексну підтримку, включно з родинами. Але наша відповідальність ширша — бізнес має бути опорою і для громад, у яких працює. Уже 12 років ми реалізуємо ініціативи через БФ «Разом з Kernel» та загалом інвестували понад 1 млрд грн у ці проєкти. Зараз фокусуємося на тому, щоб наші програми у громадах були системними: у сферах медицини, освіти, інфраструктури, енергоефективності, безбар’єрності та підтримки ветеранів. Зокрема для ветеранів ми ініціюємо відкриття реабілітаційних модулів у віддалених громадах, організовуємо оздоровлення та реабілітацію для них та їхніх родин. І саме тому ми долучилися і до цієї програми розвитку ветеранського бізнесу — щоб також підтримати створення середовища, де ветерани зможуть втілювати свої підприємницькі ініціативи”, – підкреслила Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом компанії Kernel.

Власник кав’ярні “Тихе місце”, де презентували програму, — ветеран Дмитро Мартиненко. Раніше він отримав грант як переможець конкурсу “Варто 2.0” Українського ветеранського фонду та успішно реалізував власну бізнес-ідею.

«Завдяки підтримці Українського ветеранського фонду ми не просто відкрили кав’ярні — ми створили простір мотивації, соціалізації й підтримки для ветеранів і ветеранок. Наш приклад надихає побратимів, їхніх рідних запускати власні проєкти, отримувати гранти, ставати частиною економіки. Бізнес допомагає нам, ветеранам, повернутися додому, менше думати про те, через що довелося пройти. А також показує суспільству, що ветерани — це звичайні люди. Тому я переконаний, що ветеранське підприємництво — це не лише про бізнес, не лише про каву в нашому випадку. Це про нову якість життя захисників і захисниць, які повертаються з війни», — розповів ветеран та власник мережі кавʼярень “Тихе місце” Дмитро Мартиненко.

Умови конкурсної програми

Детально про умови конкурсу — на сайті Українського ветеранського фонду: https://veteranfund.com.ua/contests/varto-robyty-svoye-2-0/

Більше дізнатися про підготовку документів, заповнення проєктних заявок, процедуру відбору тощо та поставити питання працівникам фонду заявники матимуть змогу під час онлайн-воркшопів. Про час дату та час таких зустрічей повідомлятимуть у соцмережах Українського ветеранського фонду. 

Запитання та уточнення щодо поданого аплікаційного пакета можна надсилати на пошту uvfprojects@veteranfund.mva.gov.ua, зазначивши у темі листа “Конкурс проєктів “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” та номер заявки.

Партнери

Український ветеранський фонд — бюджетна установа у сфері управління Міністерства у справах ветеранів України. З початку своєї діяльності в 2022 році фонд підтримав близько 1200 бізнесів ветеранів і їхніх рідних. А переможці конкурсних програм “Варто” на втілення своїх проєктів отримали більш як 537 мільйонів гривень.

Благодійний фонд «МХП-Громаді»національний лідер у сфері сталого розвитку громад, який уже понад 10 років впроваджує системні зміни у 700+ населених пунктах у 13 областях України. Фонд працює там, де підтримка найпотрібніша — від прифронтових територій до найвіддаленіших сіл, об’єднуючи зусилля бізнесу, влади та громад. Фонд входить до ТОП-20 найбільших благодійних організацій України за версією Forbes. Серед пріоритетів — підтримка військових, ветеранів та їхніх родин у межах програми «МХП Поруч», розвиток громад, збереження культури та підтримка малого бізнесу.

Kernel – найбільший експортер зернових з України, провідний світовий виробник та експортер соняшникової олії. На частку компанії припадає 9% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію Kernel постачає до 60 країн. Крім того, компанія серед лідерів  продажу бутильованої соняшникової олії в Україні (торгові марки СТОЖАР, Щедрий Дар).

Ветеранський фонд (Поруч з ветераном)

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    ПІБ контактної особи*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*