min_vet_min

Експертна рада програми “Варто діяти”: стали відомі імена

До складу Експертної ради Українського ветеранського фонду в конкурсній програмі “Варто діяти” увійшли: Олександра Альхімович, Валентина Гарбузюк, Павло Пархоменко, Максим Савченко, Сергій Сагун та Іван Філіпович. Саме цим фахівцям належатиме ключова роль в оцінюванні проєктів ветеранського бізнесу, поданих на конкурс.

Розповідаємо про досвід експертів, їхні знання та компетенції.

Олександра Альхімович

Олександра Альхімович є експерткою зі стратегічного розвитку, сертифікованою HR-фахівчинею, викладачкою українських та міжнародних бізнес-шкіл.

Крім того, має досвід на перетині ІТ, освіти та державного управління. У бізнесі займала ключові посади в HR та менеджменті як керівниця, директорка та віцепрезидентка з управління талантами. Співпрацювала із Кабінетом Міністрів, обіймала посаду експертки зі стратегічного розвитку Офісу із залучення та підтримки інвестицій.

Олександра навчалась у Гарвардській бізнес-школі та має фахову сертифікацію з HR, assoc CIPD Королівського інституту з розвитку персоналу в Лондоні. Є академічною лідеркою програми MA in Human Resources and Organization Development в UCU Business School і викладає у Центрі лідерства УКУ, зокрема на програмі «Військове лідерство» для ЗСУ в рамках спільного проєкту з Благодійним фондом «Повернись живим». Увійшла в ТОП 30 впливових жінок України, менторка соціальних проєктів із заохочення дівчат у STEM.

“Перед нашою країною, окрім захисту суверенітету, стоять складні задачі — відновлення економіки, створення нових робочих місць, підтримка розвитку малого та середнього бізнесу. Такі конкурсні програми, як “Варто діяти”, сприяють відновленню нашої країни та стають вагомою підтримкою у розвитку наповненого та якісного життя українських ветеранів. Я бачу свій внесок і допомогу розвитку економіки України через долученість до проєктів та програм, в яких я зможу допомогти в ролі експертки, викладачки, менторки, проєктної менеджерки”, — говорить Олександра.

Павло Пархоменко

Бізнес-тренер, експерт з грантової діяльності та підприємництва. Павло має понад 20 років підприємницького досвіду у секторі малого бізнесу, де обіймав позиції власника та операційного директора виробничого підприємства. Має диплом MBA з теми оптимізації бізнес-процесів та глибоку експертизу у сфері підприємництва, грантової підтримки та соціального бізнесу.

Сертифікований бізнес-тренер за програмою Міжнародної організації праці «Розпочни та вдосконалюй свій бізнес». Працює з ветеранськими спільнотами, проводить навчальні програми та надає менторську підтримку ветеранам-підприємцям.

Протягом останніх двох років Павло проадміністрував понад 400 грантів, оцінював близько 1000 бізнес-планів, брав участь у численних грантових конкурсах як член журі.

Серед напрямів його діяльності — розробка логіки грантових програм, критеріїв оцінки, бізнес-планів та фінансових моделей. Є ментором програм соціального підприємництва.

Останні кілька років активно працює у громадському секторі, зокрема в проєктах, пов’язаних із фізичною та психологічною реабілітацією ветеранів. Займається розбудовою програм підтримки, що сприяють адаптації, соціалізації та економічному посиленню ветеранської спільноти.

«Щасливий долучитися до проєкту, оскільки вважаю процеси адаптації ветеранів та підсилення їхньої спроможності одним із першочергових завдань українського суспільства», — зазначає Павло Пархоменко.

Валентина Гарбузюк

Підприємиця, стратегиня змін, бізнес-консультантка, експертка з розвитку організацій, фінансів, лідерства та ветеранського підприємництва.

Має понад 20 років досвіду у сфері бізнесу та управлінського консалтингу. Працювала в Україні та за кордоном. Обіймала посади виконавчої та генеральної директорки у виробничо-комерційних компаніях. Власниця навчально-консультаційного центру «АТЛАНТ» та компанії «QTSS», що спеціалізуються на впровадженні антикризових стратегій, розвитку команд і запуску бізнесів з нуля.

Експертка з фінансових інструментів управління бізнесом: бюджетування, аналітики, планування та фінансової стійкості компаній. Розробляє освітні програми з підприємництва, soft skills, маркетингу, комунікацій, адаптації персоналу.

Має вищу економічну, юридичну та психологічну освіти. Постійна учасниця та спікерка бізнес-спільнот з темами лідерства, мотивації, трансформацій в управлінні, HR та розвитку команд. Виступає з авторськими програмами, проводить тренінги та стратегічні сесії для малого та середнього бізнесу.

Працює на перетині економічного розвитку та соціального впливу. Допомагає організаціям ставати ефективнішими, громадам — спроможнішими, а людям — впевненішими у власному розвитку та діях.

Максим Савченко

Підприємець з понад 13-річним досвідом керування бізнесом. З 2017 року очолює ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ», де спеціалізується на дистрибуції медичного обладнання для реабілітаційних центрів, управляє логістикою та розбудовує партнерські мережі по всій Україні. 

Раніше (2012–2017) створив і розвинув мережу інтернет-магазинів туристичного спорядження, впровадивши дропшипінг та оптимізувавши бізнес-процеси. З 2010 року керує вебстудією, де розробляє BTL-маркетингові кампанії, керує командами та фінансами.

Активно займається волонтерством з 2014 року: організовує постачання медичної техніки, координує допомогу цивільним та ВПО, співпрацює з міжнародними організаціями (МОМ, ВООЗ, Посольство Швейцарії в Україні). Як спікер брав участь у інвестиційних форумах у Швейцарії та Словаччині, презентуючи українські пріоритети.

Член ТПП України, де розробляє стратегії підтримки бізнесу в умовах війни. Випускник НТУУ «КПІ» (прикладна математика). Має стратегічне мислення, досвід масштабування проектів та побудови міжнародних партнерств. 

Головна мета як експерта конкурсу ”Варто діяти” — використання професійного досвіду для допомоги в реалізації бізнес-ініціатив ветеранів.

Сергій Сагун

Директор електронного майданчика SmartTender (реформа закупівель Прозорро та аукціонів Прозорро.Продажі, е-закупівлі для бізнесу) і сервісу електронного документообігу Signy.

Має 26 років професійного досвіду, з них 19 — на управлінських ролях із розвитку та розширення бізнесу, ефективного управління проєктами. Займався розбудовою бізнесу з нуля, працював як у секторі виробництва, так і на технологічному ринку ІТ-сервісів.

У 2019 році завершив навчання в Києво-Могилянській бізнес-школі. 

Є експертом Фонду Розвитку Інновацій – державної інституції, що допомагає інноваційним проєктам та технологічним стартапам залучити кошти на ранніх етапах та запускати власні проєкти. 

У 2022 році був експертом Українського ветеранського фонду в конкурсній програмі “Варто”.

“Переконаний, що український ветеранський бізнес є і буде не лише суттєвим вкладом в економічне відновлення України, а й надзвичайно важливою складовою здорового суспільства. У команді експертів буду застосувати свої знання та досвід для сприяння розвитку та ефективності бізнесу українських військовослужбовців”, — ділиться планами Сергій Сагун.

Іван Філіпович

Комерційний директор компанії «МЕРКС ІНТЕРІО». Має понад 33 роки досвіду у бізнесі, зокрема на керівних посадах у провідних компаніях меблевого ринку України. Фахівець зі створення франчайзингових мереж. 

Іван неодноразово виводив компанії з етапу становлення до позицій лідерів ринку. Зокрема, компанію «МЕРКС» успішно представив на міжнародному рівні — у США, Австралії, Великобританії, Швейцарії, де вона продовжує активно працювати.

Має три вищі освіти: технічну, гуманітарну та у сфері бізнес-управління.

Водночас із професійною діяльністю бере активну участь у громадських ініціативах. Зокрема, запустив проєкт адаптації ветеранів у компанії «МЕРКС».

«Бути долученим до допомоги талановитим людям — ветеранам, допомагати їм успішно адаптуватися до цивільного життя й започатковувати чи розвивати власну справу — це найменше, що я сьогодні можу зробити», — зазначає Іван Філіпович.

Ветеранський фонд (Поруч з ветераном)

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*