min_vet_min

Гаряча лінія 0 800 33 20 29 розпочала свою роботу з надання психологічної підтримки в кризових ситуаціях у червні 2022 року, в березні 2024 лінію доповнили напрямом юридичних консультацій.

Для кого Гаряча лінія кризової та юридичної підтримки?

  • Для ветеранів та ветеранок та їхніх близьких
  • Для осіб з інвалідністю внаслідок війни та їхніх близьких
  • Для тих, хто повернувся з полону, та їхніх близьких
  • Для тих, чиї близькі перебувають у полоні
  • Для близьких зниклих безвісти осіб
  • Для близьких загиблих Захисників та Захисниць
  • Для військовослужбовців та їхніх близьких
  • Для людей, які пережили окупацію
  • Для тих, хто втратив домівки або вимушено переїхав
  • Для всіх українців, які потребують психологічної підтримки

Психологічні консультації

Консультування здійснюється безкоштовно та цілодобово за єдиним номером: 0 800 33 20 29.

Команда гарячої лінії — це 14 досвідчених психологів, які працюють 24/7. Вони пройшли спеціальне навчання за стандартами НАТО, зокрема з питань запобігання суїцидам.

Головний психолог гарячої лінії Олександр Чаморсов – ветеран. Це дозволяє застосовувати в консультуванні підхід «рівний–рівному».

У 2023 році Гаряча лінія кризової та юридичної підтримки отримала нагороду від MTEC.Rebuild у номінації «Краща програма психологічної реабілітації для військових і цивільних».

 

У межах психологічної підтримки діють 4 групи підтримки, які надають можливість бути серед людей зі схожим досвідом, в атмосфері розуміння та прийняття:

  • Група підтримки ветеранів та членів їхніх родин
  • Група підтримки та супроводу по втраті “Лагідна”
  • Терапевтична група для тих, хто втратив “Вісім кроків”
  • Ресурсна терапевтична група для всіх, хто зазнав страждань внаслідок війни

Юридичні консультації

Телефонне консультування здійснюється з 09:00 до 18:00 у будні дні за єдиним номером: 0 800 33 20 29. Онлайн-консультування здійснюється через форму, розміщену на сайті Українського ветеранського фонду.

У команді гарячої лінії працює 4 юристи, які спеціалізуються на військовому праві та розв’занні юридичних проблем, що стосуються ветеранів та членів їхніх родин.

Юристи гарячої лінії систематично проводять вебінари на теми найбільш популярних запитів до них. Наразі на ютуб-каналі Українського ветеранського фонду доступні для перегляду такі вебінари:

Гаряча лінія кризової підтримки – це першомомента допомога для ветеранів, їхніх родин та всіх українців у складних ситуаціях

Телефонуйте:

0-800-33-20-29


У рамках проєкту «Гаряча лінія кризової підтримки» ми надаємо ветеранам допомогу у двох напрямках:

  1. Гаряча лінія кризової підтримки, де цілодобово та безкоштовно ветерани і їхні родини можуть отримати допомогу від фахових психологів у моменти кризи.
  2. Щотижневі групи підтримки: ці зустрічі створені для ветеранів та членів їхніх родин, пропонуючи формат змішаного середовища підтримки.

Гаряча лінія кризової підтримки

На гарячу лінію кризової підтримки 0 800 33 20 29 надійшло близько 40 000 дзвінків від ветеранів та членів їх родин за 16 місяців проєкту.

Лінія безоплатна та працює 24/7.

  • ветеранам, які адаптуються у цивільному житті
  • родинам, які чекають найближчих із фронту
  • усім, кому треба заспокоїтися під час обстрілів
  • людям після окупації
  • тим, хто повернувся з полону
  • тим, хто чекає своїх близьких із фронту
  • при втраті рідних, домівки, вимушеного переїзду
  • усім українцям у складних переживаннях, коли емоції беруть гору

Фахівці Гарячої лінії – кваліфіковані психологи, які пройшли спеціальне навчання з кризової допомоги та підтримки, мають великий практичний досвід. Головний психолог гарячої лінії – ветеран, який надає допомогу за принципом “рівний-рівному”.

Гарячу лінію кризової допомоги Українського ветеранського фонду запустили 27 червня 2022 року. Цей проєкт розпочинав роботу завдяки програмі Українського Фонду Швидкого Реагування, яку втілює IREX in Ukraine за підтримки Державного департаменту США.

Гаряча лінія підтримки входить до всеукраїнської програми ментального здоров’я за ініціативою Олени Зеленської “Ти як?”.

Групи підтримки

У рамках проєкту працює декілька груп підтримки. Групи підтримки – це можливість бути серед людей зі схожим досвідом, в атмосфері розуміння та прийняття. Перша група підтримки була проведена в серпні 2022 року і вони регулярно проводяться. Ці групи включають 3 різних напрямки:

1.Група підтримки ветеранів та членів їхніх родин.

Група відбувається щонеділі, о 19:00, онлайн у Zoom.

2.Група підтримки і «лагідного» супроводу у втраті.

3.Група підтримки для українців, які втратили найближчих внаслідок російсько-української війни, за 8-кроковою програмою, розробленою Центром психологічної підтримки для людей, які втратили близьких.

Групи підтримки відбуваються у м. Київ, а також онлайн у Zoom для українців з інших міст. Це 8-12 зустрічей – раз на два тижні у вихідні. 

Щоб взяти участь групі підтримки, –  ветерану потрібно зареєструватись. За декілька годин до початку зареєстровані учасники отримують лист на електронну пошту з посиланням на зустріч.

Раніше фахівці Гарячої лінії кризової підтримки готували теми розмов заздалегідь за запитами учасників. Тепер групи підтримки відбуваються у форматі рефлексії. Ветерани та їхні близькі можуть поділитись сумною або радісною подією, що трапилась з ними, розповісти про свій досвід та дізнатись про досвід інших.

Такі групи підтримки потрібні для ветеранів і їхніх родин. Адже важливо мати безпечний простір, де тебе почують, зрозуміють та підтримають.

Наразі, було проведено понад 70 груп підтримки ветеранів та їхніх сімей.

У щотижневих групах підтримки  взяли участь понад 60 учасників, серед яких ветерани та сім’ї, а також ті, хто втратив близьких.

Щотижнева група підтримки ветеранів, їхніх родин та всіх українців

Група відбувається щонеділі, о 19:00, онлайн у Zoom.

Терапевтична група для тих, хто зазнав страждань внаслідок війни: людей, які чекають рідних з фронту, внутрішньо переміщених осіб та усіх, хто відчуває тривогу і знесилення через війну

Зустрічі групи відбуваються щочетверга, о 19:00 у Zoom.

Відбір учасників цієї групи здійснюють психологи за результатами індивідуальних консультацій.

Групи підтримки для тих, хто зазнав втрати (якщо з часу втрати минуло менш як 4 місяці)

Зустрічі групи відбуваються щопʼятниці, о 18:00, онлайн на платформі Google Meet.

Перед формуванням групи передбачено індивідуальну консультацію.

Очна група підтримки для людей, які переживають втрату рідних і близьких людей (якщо після втрати минуло 5 – 6 місяців)

Зустрічі групи відбуваються один раз на два тижні, у суботу, о 12:00, у м. Києві, в затишному кабінеті МРЦ «Personalite», що в районі Караваєвих дач. Перед формуванням групи — індивідуальна зустріч / консультація для знайомства.

За результатами роботи фахівців Гарячої лінії видано Путівник для ветеранів і членів їхніх родин у межах системи надання психологічної, медико-психологічної, психіатричної допомоги.

Збірник напрацювань і адаптованих матеріалів з досвіду діяльності Гарячої лінії кризової підтримки Українського ветеранського фонду.

Збірник включає огляд потреб українських ветеранів і ветеранок, а також їхніх рідних і близьких. У збірнику представлено авторські напрацювання та адаптовані матеріали, розроблені для підтримки ветеранів і членів їхніх родин на шляху реінтеграції до цивільного життя. Зокрема, у збірнику містяться «Дорожня карта» у системі надання психологічної, медичної та психіатричної допомоги, а також рекомендації ветеранам та членам їхніх родин. Ці рекомендації уклали фахівці Гарячої лінії кризової підтримки, виходячи з досвіду діяльності лінії та особистого досвіду практичної психологічної роботи, у тому числі в умовах повномасштабної війни в Україні.

Ветеранський фонд (Поруч з ветераном)

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*