Провідний фахівець/фахівчиня Юридичного відділу
Основні обов’язки:
- консультації щодо оформлення документів, які пов’язані з ветеранами, військовослужбовцями та членами їх родин
- юридична допомога у вирішенні конфліктних ситуацій
- надання розʼяснень та консультацій щодо прав та обов‘язків
військовослужбовців, ветеранів і членів їх родин - вивчення та аналіз законодавства у сфері безпеки та оборони, пов’язаного з вищезазначеними питаннями
- юридичні консультації щодо суміжних питань
Досвід та знання:
- вища юридична освіта
- відмінні аналітичні навички
- бажано обізнаність у сфері військового права
Особисті якості:
- відповідальність, багатозадачність, стресостійкість
- здатність швидко вчитися та працювати з великими обсягами інформації
- здатність проявляти емпатію
- мотивація та допитливість
- повага до принципів верховенства права та демократії, дотримання
цінностей міжнародного антикорупційного руху Transparency
International: прозорість, підзвітність, доброчесність, солідарність,
сміливість
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: “Провідний фахівець/фахівчиня Юридичного відділу.”.
Провідний фахівець/фахівчиня Юридичного відділу
Основні обов’язки:
- консультації щодо оформлення документів, які пов’язані з ветеранами, військовослужбовцями та членами їх родин
- юридична допомога у вирішенні конфліктних ситуацій
- надання розʼяснень та консультацій щодо прав та обов‘язків
військовослужбовців, ветеранів і членів їх родин - вивчення та аналіз законодавства у сфері безпеки та оборони, пов’язаного з вищезазначеними питаннями
- юридичні консультації щодо суміжних питань
Досвід та знання:
- вища юридична освіта
- відмінні аналітичні навички
- бажано обізнаність у сфері військового права
Особисті якості:
- відповідальність, багатозадачність, стресостійкість
- здатність швидко вчитися та працювати з великими обсягами інформації
- здатність проявляти емпатію
- мотивація та допитливість
- повага до принципів верховенства права та демократії, дотримання
цінностей міжнародного антикорупційного руху Transparency
International: прозорість, підзвітність, доброчесність, солідарність,
сміливість
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день
- робота у новоствореній структурі
- дружня команда що працює на результат
- можливість професійного зростання та постійний розвиток
- офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа: “Провідний фахівець/фахівчиня Юридичного відділу.”.
Провідний фахівець/фахівчиня Програмного відділу
Основні обов’язки:
- розробка проєктів та програм: планування, координація, дотримання таймлайнів, моніторинг, аналіз кількісних показників проєктів, звітування перед донорами, комунікація з стейкхолдерами
- участь у публічних заходах та їх підготовці
- комунікація з міжнародними партнерами, НГО, урядовими організаціями, бізнесом
- комунікація з ветеранами і ветеранками, їхніми сім’ями, членами сімей Загиблих, зниклих безвісти та полонених або звільнених з полону Захисників
- підготовка презентацій та документації за проєктами
Основні вимоги:
- вища освіта у сфері міжнародних комунікацій, соціології, політології, менеджменту або суміжних напрямів
- розуміння роботи грантових програм та досвід взаємодії з донорськими організаціями
- навички планування, організації заходів, ведення документації, ділового листування та усної комунікації
- базові аналітичні навички
- володіння англійською на рівні В2 – усною та письмовою
Умови роботи:
- місто Київ
- повний робочий день (гібридний режим)
- дружня молода команда, працюємо усвідомлено та на результат
- офіційне працевлаштування, соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV складене українською мовою надсилайте на info@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Провідний фахівець/фахівчиня Програмного відділу”