Звернення громадян
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально – економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Як подати звернення
Подати звернення до Українського ветеранського фонду можна в один із способів:
- надіслати письмове звернення поштою на адресу Українського ветеранського фонду: вул. Хрещатик, 34, м. Київ, 01001;
- надіслати електронне письмове звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» на електронну пошту Українського ветеранського фонду: info@veteranfund.mva.gov.ua;
- залишити звернення за формою звернення для громадян.
УВАГА! Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Підпис громадянина в електронному зверненні (формі електронного звернення) може бути відсканованим, сфотографованим тощо.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
До уваги юридичних осіб!
Форма електронного звернення громадянина призначена виключно для фізичних осіб – громадян.
Відповідно до пункту 45 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності”, факсограми та інші електронні документи, що надходять електронною поштою без електронного цифрового підпису (електронною печаткою), реєстрації не підлягають.
Органи державної влади можуть також направляти кореспонденцію за допомогою Системи електронної взаємодії органів державної влади (СЕВ), якщо орган державної влади є її учасником.
Порядок розгляду звернень
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Отримати інформацію стосовно реєстрації та стану розгляду звернень громадян, що надійшли до Українського ветеранського фонду, можна за тел.
+380 (98) 009 48 72
ЧАС РОБОТИ
Понеділок – четвер: 9:00 – 18:00
п’ятниця: 9:00 – 16:45
обідня перерва: 13:00 – 13:45
Нормативно-правова база щодо звернень
- Закон України “Про звернення громадян”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”
- Стаття 40 Конституції України Розділ ІІ ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА