min_vet_min

Приєднуйтеся до команди УВФ: список вакансій

Провідний фахівець/фахівчиня юридичного відділу до Українського ветеранського фонду

Основні обов’язки:

  • Здійснення правового забезпечення господарської діяльності Фонду.
  • Участь у розробці проєктів господарських договорів (контрактів), колективного договору, внутрішніх документів Фонду, забезпечення їх належного оформлення та виконання.
  • Забезпечення юридичного супроводу проєктів Фонду та/або його партнерів.
  • Забезпечення юридичного супроводу під час перевірок контролюючими органами господарської діяльності Фонду.
  • Представництво інтересів Фонду в судах, правоохоронних органах, а також інших органах державної влади, в підприємствах, установах, організаціях під час розгляду правових питань і спорів, пов’язаних із діяльністю Фонду.
  • Складення і пред’явлення претензій при неякісному виконанню контрагентами умов договорів (контрактів), участь у претензійній роботі, контроль виконання Фондом претензій контрагентів.

Обов‘язкові вимоги: 

  • Знання Конституції України, законів, постанов, указів, розпоряджень та інших нормативно-правові актів органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності Українського ветеранського фонду, бюджетних установ, нормативно-правових актів, що стосуються його сфери діяльності.
  • Практичні знання цивільного, господарського, трудового, корпоративного, та податкового законодавства України.
  • Порядок укладення та оформлення договорів.
  • Досвід роботи у сфері представництва інтересів у судах.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст.
  • Досвід роботи – від 1 (одного) років.

Умови роботи:
– місто Київ
– повний робочий день
– робота у новоствореній структурі
– дружня команда, що працює на результат
– можливість професійного зростання та постійний розвиток
– офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП
CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Провідний фахівець юридичного відділу  до Українського ветеранського фонду”


Провідний фахівець/фахівчиня з фандрайзингу

Шукаємо фахівця/фахівчиню з фандрайзингу до Українського ветеранського фонду

Основні обов’язки:

– розробка стратегії та плану з фандрайзингу на статутну діяльність фонду від бізнесу, урядових
  та неурядових організацій (в т.ч. міжнародних)

– організація, контроль та звітування щодо фандрейзингових активностей

– розвиток та підтримка зв’язків із партнерами, донорами та спільнотами бенефіціарів

– розвиток партнерських мереж

– консультування з питань фандрейзингу в межах компетенцій УВФ

– розробка інноваційних програм та проєктів фонду у галузі фандрейзингу

– участь у навчальних заходах/програмах з фандрейзингу від фонду

Основні вимоги:

– вища освіта

– релевантний досвід роботи, що підтверджується проєктами, фандрейзинг для яких було здійснено 

– розуміння цінностей фонду, його команди та бенефіціарів – ветеранів 

– досвід роботи на держслужбі буде перевагою

Умови роботи:

– місто Київ

– повний робочий день

– робота у новоствореній структурі

– дружня команда, що працює на результат

– можливість професійного зростання та постійний розвиток

– офіційне працевлаштування і соціальний пакет відповідно до КЗпП

Тестове завдання: 

Запропонувати фандрейзингову активність у галузі реабілітації/реінтеграції ветеранів, яку можна буде передати ветеранській спілці/ГО

CV та виконане тестове завдання надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Провідний фахівець/фахівчиня з фандрайзингу до Українського ветеранського фонду”


Аудитор/Аудиторка

Шукаємо аудитора/аудиторку до Українського ветеранського фонду

Основні обов’язки:

  • забезпечення ефективного функціонування внутрішнього контролю в установі;
  • ідентифікація ризиків та їхній вплив на здатність установи виконувати завдання і функції для досягнення нею мети та стратегічних цілей;
  • впровадження способів реагування на ризики;
  • оцінка ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах, ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання, завдань
  • аудит проєктів відповідно до пріоритетних напрямів діяльності Фонду.

Обов‘язкові вимоги: 

  • знання законодавства з внутрішнього аудиту та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи
  • знати систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю
  • розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
  • знання засобів комунікацій та зв’язку, правила роботи з комп’ютером та відповідним програмним забезпеченням

Кваліфікаційні вимоги:

Вища профільна освіта (облік, аудит, фінанси)

Обов’язковий досвід роботи за фахом не менше 2 років

Умови роботи:

  • робота у новоствореній установі в центрі Києва
  • повний робочий день
  • офіційне працевлаштування
  • вчасна виплата заробітної плати
  • професійне зростання та постійний розвиток
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Аудитор”


Проектний менеджер/менеджерка

Основні обов’язки:

  • формувати та наповнювати реєстри даних – проєктних заявок
  • здійснювати технічну оцінку аплікаційних пакетів, які надійшли на конкурс проєктів
  • формування інструкцій для користувачів та їх технічний супровід по роботі з платформою Фонду
  • забезпечувати супровід проєктів, комунікацію з отримувачами фінансової підтримки від Фонду
  • проводити моніторинг виконання проєктів
  • приймати звітність про виконання проєкту, забезпечувати її аналіз та оцінку
  • розвивати конкурсні програми Фонду, участь у розробці та оптимізації процесів управління проєктами

Основні вимоги:

  • вища освіта (сфера менеджменту та управління буде перевагою)
  • знання державної мови
  • досвід роботи у проектах від 2 років
  • знання документообігу та діловодства
  • вміння отримувати інформацію, аналізувати, структурувати і чітко її викладати
  • навички планування, моніторингу та пріоритезації завдань
  • аналітичні навички (досвід роботи з аналітикою буде перевагою)
  • відповідальність, чесність, уважність, мультизадачність, вміння працювати в команді, стресостійкість, готовність працювати з великим обсягом інформації, тайм-менеджмент
  • високий рівень відповідальності за результат своєї роботи, ініціативність, активна життєва позиція;
  • впевнений користувач ПК – пакет Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint; пакет Google Workspace: Google Docs, Google Sheet тощо (досвід роботи з CRM системами буде перевагою)

Умови роботи:

  • місто Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • дружня команда що працює на результат
  • можливість професійного зростання та постійний розвиток
  • офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Проектний менеджер/менеджерка


Бухгалтер відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (ДКСУ)

Основні обов’язки:

  • отримувати виписки з рахунків установи в органі ДКСУ, відображати дані в регістрах обліку;
  • здійснювати перевірку наданих до обліку первинних документів стосовно правильності їх оформлення;
  • подавати на реєстрацію до органу ДКСУ реєстрів зобов’язань та фінансових зобов’язань, готувати платіжні документи для їх погашення;
  • готувати документи на відкриття/закриття рахунків в органі ДКСУ та зміни до картки зі зразками підписів;
  • складати меморіальні ордери;
  • формувати для  подання в орган ДКСУ фінансову та бюджетну звітності.

Обов‘язкові вимоги: 

  • знання актів законодавства та нормативних документів щодо казначейського обслуговування бюджетних установ та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи
  • розуміння правил документообігу та оброблення облікової інформації
  • знання засобів комунікацій та зв’язку, правила роботи з комп’ютером та відповідним програмним забезпеченням
  • досвід роботи у системі дистанційного обслуговування “Клієнт Казначейства – Казначейство” та системі подачі звітності “Є-звітність” буде перевагою

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища профільна освіта (облік, аудит, фінанси)
  • Обов’язковий досвід роботи за фахом не менше 2 років

Умови роботи:

  • робота у новоствореній установі в центрі Києва 
  • повний робочий день
  • офіційне працевлаштування
  • вчасна виплата заробітної плати
  • професійне зростання та постійний розвиток
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Бухгалтер відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (ДКСУ)


Графічний дизайнер/дизайнерка

Основні обов’язки:

  • розвиток та систематизація візуального оформлення соціальних мереж Фонду
  • створення інфографіки
  • розробка та створення  презентацій
  • дизайн спецпроєктів
  • розробка дизайну і айдентики заходів Фонду
  • підвищення впізнаваності бренду

Основні вимоги:

  • дотримання брендбуку Фонду 
  • знання і вміння відповідати трендам дизайну 
  • знання технічних вимог для контенту Facebook, Instagram, Twitter
  • дотримання дедлайнів
  • досвід співпраці з ветеранською спільнотою буде перевагою

Умови роботи:

  • місто Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • дружня команда що працює на результат
  • можливість професійного зростання та постійний розвиток
  • офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Графічний дизайнер/дизайнерка


Фахівець/фахівчиня з персоналу (HR)

Основні обов’язки:

  • координація роботи з агентствами по підбору персоналу;
  • активна участь в автоматизації HR-процесів та адміністрування корпоративної HR- системи;
  • адаптація нових співробітників та оновлення програми адаптації новачків;
  • супровід змін в організаційній структурі компанії, в тому числі ротацій персоналу;
  • регулярні one to one зустрічі з працівниками та оцінка ризиків утримання;
  • організація повного циклу оцінки персоналу (від постановки цілей до оцінки), участь в оновленні системи оцінки персоналу;
  • організація заходів з навчання та розвитку персоналу (тренінги, семінари, майстер- класи тощо);
  • написання внутрішніх комунікацій для корпоративних каналів.

Основні вимоги:

  • вища освіта;
  • обов’язковий попередній досвід роботи на посаді фахівця з персоналу, менеджера з персоналу (HR specialist, HR manager, Talent manager);
  • експертиза в пошуку та відборі персоналу;
  • експертиза в проведенні адаптації новачків, супроводі ротацій та звільнень;
  • експертиза в одній із наступних дисциплін: оцінка персоналу, навчання та розвиток, компенсації та пільги;
  • знання трудового законодавства України;
  • вміння писати легкі для читання внутрішні повідомлення;
  • проактивність, здатність керувати комплексом задач із  дотриманням термінів виконання, розуміння та поведінка в рамках бізнес-етики, здатність до прояву емпатії та критичного мислення, хороші презентаційні навички.

Умови роботи:

  • місто Київ
  • повний робочий день
  • робота у новоствореній структурі
  • дружня команда що працює на результат
  • можливість професійного зростання та постійний розвиток
  • офіційне працевлаштування соціальний пакет відповідно до КЗпП

CV надсилайте на o.sofina@veteranfund.mva.gov.ua з темою листа “Фахівець/фахівчиня з персоналу (HR)”

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*