min_vet_min

Ветеран Володимир Скосогоренко повертає моду на український суперфуд

Ветеранський бізнес — це часто про винахідливість, креативність, бажання полегшити життя споживачу та взаємопідтримку.

Сьогодні розповімо про ще одного переможця конкурсної програми #ВАРТО — ветерана Володимира Скосогоренка. Він отримав кошти на розширення виробництва із переробки часнику на пасту, а ферментованого чорного часнику — для створення спецій та соусів та фасування їх у стіки для разового використання.

“Скажіть, ви любите чавити часник, а потім мити ту часникодавку, чистити її зубочисткою? Ні? У нашому бізнесі було важливо відшукати біль споживача і задовольнити його. Ми знайшли — ми звільняємо людей від того, щоб мити часникодавки”, — усміхаючись, розповідає про свою справу Володимир. 

Володимир Скосогоренко захищав Україну в 2014-2015 роках на Луганському напрямку. Після служби почав шукати себе і так став навчатися на психолога, щоб допомогти собі та іншим. Зокрема і зараз він волонтерить як психолог в роботі з пораненими військовими та тими, хто перебуває на реабілітації. 

У бізнес вирішив піти, бо прагнув заробляти гроші… аби допомагати учасникам бойових дій із психологічною реабілітацією та фінансувати проєкти із надання психореабілітації ветеранам російсько-української війни та членам їхніх родин. 

Володимир ділиться, що власна справа для нього почалася із певної цікавості — як свої бойові навички можна застосувати у підприємницькій діяльності? І зараз він впевнено всім каже, що з ветеранами треба мати бізнес бодай тому, що вони хочуть робити продукт кращим, якіснішим і корисним. 

Як все почалося? Із друзями-ветеранами Володимир тривалий час шукав свою бізнес-нішу, а потім згадав, що має свої два законні гектари землі, які він здав в оренду фермерові. Цей фермер на тій землі вирощував часник. Володимир запросив його поговорити і зрозумів, що це воно. Так у 2021 році він розпочав власну справу. Тоді команда складалася із кількох ветеранів.

Згодом Володимир Скосогоренко почав досліджувати рослину детальніше та зрозумів, що це і взагалі ветеранський продукт. Каже: “В армії багато гіпертоніків, а часник знижує тиск і має ще безліч інших корисних властивостей”. 

Після 24 лютого, переважно всі побратими Володимира пішли на фронт, а йому через отримані травми в 2014-2015 роках — сказали залишатися у тилу і створювати для них нові робочі місця, щоб було куди повертатися після Перемоги. Володимир залишився, займався інформаційним фронтом, стежив за психічним станом волонтерів, а коли все більш-менш унормувалося, продовжив розвивав “часниковий” бізнес. 

Зараз Володимир працює над двома напрямками — створення часникової пасти у маленьких стіках та спецій із ферментованого чорного часнику. Говорить, що часник, як і сало, це — суперфуд. 

“Яка моя мрія? Хочу на смітниках бачити пусті упаковки з-під нашої продукції!”, — ділиться ветеран. — “А якщо глобально, то після того, як заполоню Вінницю та всю Україну нашою часниковою продукцією, планую виходити і на міжнародний ринок”.

Володимир мотивує своїми роздумами: “У бізнесі важлива не стільки ідея, бо ідей в повітрі витає багато, але вони часто розчиняються, бо не було потрібних знань для реалізації. Важливо розібратися. Бо коли ми починали, то орієнтувалися на один ринок, а воно не пішло. Потім ми сіли, подумали, змінили вектор і все запрацювало. Головне, впертість”. 

Бізнес-ідея нашого героя почалась із того, що він… обожнює кулінарити із часником, але терпіти не може щоразу мити часникодавку.
 
А ще мріє, щоб українським чорним часником Мій Часничок без запаху ласували у всьому світі!
 
Як ветеран АТО за підтримки, яку йому надав Український ветеранський фонд, дивує українців часниковими лайфгаками та суперфудами — дивіться у ШоТам!

Банківські реквізити:

Український ветеранський фонд
ЄДРПОУ 44565396
МФО 820172
UA388201720313231001301022947
в Державна казначейська служба України м. Київ

Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/ company Name УВФ IBAN Code UA863052990000025300015000517
Назва банку/ Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/ Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/ Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 001-1-000080
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASUS33
Банк-кореспондент/Correspondent bank JP Morgan Chase Bank, New York ,USA
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 890-0085-754
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank IRVT US 3N
Банк-кореспондент/Correspondent bank The Bank of New York Mellon, New York, USA
Реквізити підприємства/ Company details Назва підприємства/company Name УВФ IBAN Code UA453052990000025302035000647
Назва банку/Name of the bank JSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/ Bank SWIFT Code PBANUA2X
Адреса підприємства/Company address UA 01001 м Київ пров Музейний б.12
Банки кореспонденти/Correspondent banks Рахунок у банку-кореспонденті/ Account in the correspondent bank 400886700401
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank COBADEFF
Банк-кореспондент/Correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany
Рахунок у банку-кореспонденті/Account in the correspondent bank 6231605145
SWIFT Code банку-кореспондента/SWIFT Code of the correspondent bank CHASDEFX
Банк-кореспондент/Correspondent bank J.P.MORGAN AG, FRANKFURT AM MAIN, GERMANY

Партнерство

Ці питання допоможуть нам першочергово зрозуміти Ваші очікування, як потенційних партнерів, та визначити спільні цілі для успішного початку співпраці.

    Зазначте назву Вашої організації.*

    Вкажіть сферу діяльності організації.*

    Контакна електронна адреса*

    Контактний номер телефону*

    Якщо у Вас є вебсайт, будь ласка, залиште на нього посилання.

    З якою аудиторією Ви переважно працюєте?*

    Які напрямки або сфери діяльності Ви розглядаєте для співпраці?*

    Які результати Ви очікуєте досягти через потенційне партнерство?*

    Які ресурси Ваша організація готова запропонувати в межах партнерства? Чи є Ваші послуги безкоштовними для нашої цільової аудиторії?*

    Які у Вас очікування від УВФ у рамках потенційного партнерства?*

    Чи є у Вас досвід співпраці з партнерами, подібними до нашої установи?*

    Що є для Вас пріоритетним в реалізації партнерського проєкту?*

    Як Ви уявляєте розподіл обов'язків у партнерстві?*