Стартував конкурсний добір експертів до Експертної ради Українського ветеранського фонду для проєктів “Варто почати власну справу”

Добір експертів

З 7 березня 2024 року розпочинається конкурсний добір експертів (трьох основних та резервних) до складу Експертної ради Українського ветеранського фонду конкурсного відбору проєктів  “Варто почати власну справу”.

Як подати заявку і коли дедлайн

Ми запрошуємо до співпраці досвідчених фахівців, які обізнані зі специфікою побудови та розширення бізнесу в Україні, розуміють проблематику та потреби бізнесу в наш час.

Кінцевий термін подачі документів — 18 березня 2024 року (до 12:00 год за київським часом).

Подати заявку можна за цим посиланням (для цього необхідно зареєструватися, увійти, обрати ліворуч на панелі “Програми”  – “Варто почати власну справу” і обрати “Подати заявку на експерта”).

Про результати добору буде повідомлено листом на електронні пошти кандидатів.

Які обов’язки експертів Українського ветеранського фонду та вимоги до кандидатів

Обов’язки експертів Експертної ради Фонду:

  1. Проведення експертного оцінювання аплікаційних пакетів відповідно до Методики експертного оцінювання (критерії оцінювання – додаток № 1);
  2. Участь у публічній презентації (захисті) проєктів заявниками;
  3. Формування рейтингового списку переможців конкурсного відбору.

Вимоги до кандидата в експерти Фонду:

  1. Вища освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
  2. Досвід ефективного управління проєктами, зокрема досвід бюджетування проектів не менше 1 року;
  3. Досвід ведення бізнесу і/чи розуміння бізнес-процесів;
  4. Знання ділової української мови;
  5. Бездоганна ділова репутація.

Добір кандидатів до Експертних рад відбувається відповідно до вимог Положення про Експертні ради бюджетної установи “Український ветеранський фонд” та Положення про Комісію з добору експертів до Експертних рад.

Звертаємо Вашу увагу: експерти Фонду не мають права одночасно бути також заявниками конкурсного відбору чи брати участь у реалізації проєктів, поданих до Фонду (на цей чи інший конкурсний відбір проєктів).

Як подати документи на конкурс: ключові поради

Для подачі документів на конкурс необхідно:

  1. Ознайомитися з  Положенням про Експертні ради бюджетної установи “Український ветеранський фонд” (зокрема з пунктом 16) та з Методикою експертного оцінювання;
  • заява (відповідно до додатка №1 до Положення про Експертні ради);
  • мотиваційний лист (у довільній формі);
  • копія документа, що посвідчує особу;
  • копія індивідуального податкового номера;
  • згода на збір та обробку персональних даних (відповідно до додатка 2 до Положення про Експертні ради);
  • розгорнуте фахове резюме державною мовою із додатками, що підтверджують профільну діяльність;
  • копії документів кандидата, що підтверджують вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня.

Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом на українську і ВИКЛЮЧНО у форматі PDF. Документи в іншому форматі розглядатись НЕ БУДУТЬ. При потребі завантажити в одне поле документів більше ніж один (наприклад, сторінки паспорта) – доцільно об’єднати в один файл.

  1. Підготувати та підписати документи (обов’язкового підпису вимагає Заява та Згода кандидата на обробку персональних даних). Це можна зробити за допомогою ЕЦП.
  2. Заповнити інформацію та подати документи на конкурс з добору експертів в даній анкеті до зазначеного терміну.

У разі виникнення запитань, будь ласка, звертайтеся на електронну пошту a.ivaniuk@veteranfund.mva.gov.ua

Сайт працює у тестовому режимі.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати на e-mail:

Банківські реквізити: