Як подати заявку і коли дедлайн
Ми запрошуємо до співпраці у конкурсі “Варто діяти” досвідчених фахівців, які обізнані зі специфікою створення та розширення бізнесу в Україні, розуміють проблематику та потреби бізнесу в наш час.
Термін подачі документів — з 14 квітня до 15 травня 2025 року (до 12:00 год за київським часом).
Подати заявку можна за цим посиланням: https://uvfproject.com.ua/ (для цього необхідно зареєструватися, увійти, обрати ліворуч на панелі “Програми” – “Варто діяти” і натиснути “Подати заявку на експерта”).
Про результати добору буде повідомлено листом на електронні пошти кандидатів.
Які обов’язки експертів Українського ветеранського фонду та вимоги до кандидатів
Обов’язки експертів Експертної ради Українського ветеранського фонду:
- експертне оцінювання аплікаційних пакетів відповідно до Методики експертного оцінювання (критерії оцінювання – додаток № 1) в період з 22.05–04.06.2025;
- участь у публічній презентації (захисті) проєктів заявниками з 09.06 по 14.06.2025. Експерт присутній на презентаціях протягом усього часу (до 8 годин триває презентація);
- формування рейтингового списку переможців конкурсного відбору 15.06–16.06.2025. Фінальне оцінювання проєктів, виставлення балів, фінальних коментарів та прийняття рішення експертами Експертної ради Фонду.
Рекомендується експерту передбачити і вивільнити час для оцінювання, участі в публічній презентації, формуванні рейтингового списку переможців на вказаний період часу з 22.05–16.06.2025.
Вимоги до кандидата в експерти:
- вища освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
- досвід ефективного управління проєктами, зокрема досвід бюджетування проєктів не менше 1 року;
- досвід ведення бізнесу і/чи розуміння бізнес-процесів;
- знання ділової української мови;
- бездоганна ділова репутація.
Добір кандидатів до Експертних рад відбувається відповідно до вимог Положення про Експертні ради Українського ветеранського фонду та Положення про Комісію з добору експертів до Експертних рад.
Звертаємо Вашу увагу: експерти не мають права одночасно бути заявниками конкурсного відбору чи брати участь у реалізації проєктів, поданих до фонду.
Як подати документи на конкурс з добору експертів:
Для подачі документів на конкурс необхідно:
- Ознайомитися з Положенням про Експертні ради Українського ветеранського фонду та з Методикою експертного оцінювання;
- Зареєструватися в CRM-системі і подати заявку на експерта “Варто діяти”;
- Заповнити заявку, завантажити такі документи:
- заяву (відповідно до додатка №1 до Положення про Експертні ради);
- мотиваційний лист (у довільній формі);
- копію документа, що посвідчує особу;
- копію індивідуального податкового номера;
- згоду на збір та обробку персональних даних (відповідно до додатка 2 до Положення про Експертні ради);
- розгорнуте фахове резюме державною мовою із додатками, що підтверджують профільну діяльність;
- копії документів кандидата, що підтверджують вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня.
Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом на українську у форматі PDF. При потребі завантажити в одне поле документ, який містить більше ніж одну сторінку (наприклад, сторінки паспорта) – доцільно об’єднати в один файл.Підписати документи і заявку за допомогою ЕЦП.
- Подати заявку на конкурс з добору експертів до зазначеного терміну.
У разі виникнення запитань звертайтеся: завідувачка сектору по роботі з експертами Анна Іванюк a.ivaniuk@veteranfund.mva.gov.ua, тел.: +38(067)274-96-90