Стартував конкурсний добір експертів (трьох основних та резервних) до Експертної ради конкурсного відбору проєктів “ВАРТО: Єднання 2.0”.
Як подати заявку і коли дедлайн
Ми запрошуємо до співпраці досвідчених фахівців, які мають досвід професійної діяльності у сфері створення навчальних курсів, програм і тренінгів, що сприятимуть ветеранам в опануванні нових професійних знань та навичок, допоможуть підвищити їх конкурентоспроможність на ринку праці, обізнані зі специфікою діяльності громадських організацій та соціальних проєктів.
Термін подачі документів — з 12 лютого до 10 березня 2025 року (до 12:00 год за київським часом).
Подати заявку можна за цим посиланням: https://uvfproject.com.ua/ (для цього необхідно зареєструватися, увійти, обрати ліворуч на панелі “Програми” – “ВАРТО: Єднання 2.0” і обрати “Подати заявку на експерта”).
Про результати добору буде повідомлено листом на електронні пошти кандидатів.
Які обов’язки експертів Українського ветеранського фонду та вимоги до кандидатів
Обов’язки експертів Експертної ради Фонду:
- експертне оцінювання аплікаційних пакетів відповідно до Методики експертного оцінювання (критерії оцінювання – додаток 2);
- участь у публічній презентації (захисті) проєктів заявниками;
- формування рейтингового списку переможців конкурсного відбору.
Вимоги до кандидата в експерти Фонду:
- вища освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
- досвід ефективного управління проєктами, зокрема досвід бюджетування проєктів не менше 1 року;
- досвід професійної діяльності у сфері створення навчальних курсів, програм і тренінгів, що сприятимуть ветеранам в опануванні нових професійних знань та навичок, допоможуть підвищити їх конкурентоспроможність на ринку праці, роботи у громадських організацій та соціальних проєктах;
- знання ділової української мови;
- бездоганна ділова репутація.
Добір кандидатів до Експертних рад відбувається відповідно до вимог Положення про Експертні ради Українського ветеранського фонду та Положення про Комісію з добору експертів до Експертних рад.
Звертаємо Вашу увагу: експерти не мають права одночасно бути заявниками конкурсного відбору чи брати участь у реалізації проєктів, поданих до фонду.
Як подати документи на конкурс з добору експертів:
Для подачі документів на конкурс необхідно:
- Ознайомитися з Положенням про Експертні ради Українського ветеранського фонду та з Методикою експертного оцінювання;
- Зареєструватися в CRM-системі і подати заявку на експерта “ВАРТО:Єднання 2.0”;
- Заповнити заявку, завантажити такі документи:
- заяву (відповідно до додатка №1 до Положення про Експертні ради);
- мотиваційний лист (у довільній формі);
- копію документа, що посвідчує особу;
- копію індивідуального податкового номера;
- згоду на збір та обробку персональних даних (відповідно до додатка 2 до Положення про Експертні ради);
- розгорнуте фахове резюме державною мовою із додатками, що підтверджують профільну діяльність;
- копії документів кандидата, що підтверджують вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня.
Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом на українську у форматі PDF. При потребі завантажити в одне поле документ, який містить більше ніж одну сторінку (наприклад, сторінки паспорта) – доцільно об’єднати в один файл.Підписати документи і заявку за допомогою ЕЦП.
- Подати заявку на конкурс з добору експертів до зазначеного терміну.
У разі виникнення запитань звертайтеся: завідувачка сектору по роботі з експертами Анна Іванюк a.ivaniuk@veteranfund.mva.gov.ua, тел.: +38(067)274-96-90